joi, 22 mai 2014

Prieteni de-ai casei Maggi

Abia ce am terminat de trimis pachetele catre castigatorii "Azi ma rasfat cu Maggi"si curierul a sunat la usa mea din nou si am avut o surpriza de proportii sa vad ca "Prieteni de-ai casei"-Maggi Romania mi-au trimis noi produse spre testare.






Si ce credeti ca mi-am propus sa fac cu aceste minunate delicii,am zis ca  voi testa eu,cate un produs din fiecare si restul vor fi impartite catre "prieteni de-ai casei" mai putin daruiti de soarta si "zis si facut",am sunat la vecina mea,o pensionara care mereu isi da toata pensia pe medicamente !


De maine insa am sa impart cu multa placere aceste produse si le voi explica chiar eu cum sa le prepare,cu toate ca ambalajul ne ofera modul de preparare al fiecarui produs in parte.

Nu am stat nici eu cu mainile in san,am testat si eu primul produs marca maggi si va prezint reteta in cateva cuvinte!


Am luat un plic de Ideea zilei baza pentru snitel crocant si am pregatit snitele de dovlecei :))


ingrediente-
1 plic de Ideea zilei baza pentru snitele crocante,
1 dovlecel de 300 gr,
1/1 lingurita de maggi secretul gustului de legume,
2 oua,
100 ml.ulei,
 Mod de preparare-
se pune intr-o farfurie plicul de Ideea zilei baza pentru snitele crocante si intr-un castron punem ouale si maggi secretul gustului si se mixeaza bine.Feliem dovlecelul si dam felie cu felie prin ou,apoi prin Ideea zilei pentru snitele crocante si le punem in tigaie in ulei incins la prajit,le intoarcem pe o parte si pe alta si in doar 10 minute obtinem mancarea noastra preferata.Pofta buna!








10 comentarii:

  1. Bravo . Esti foarte generoasa, te felicit..pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. DILICIOASA RETETA MI SA FACUT POFTA DE DOVLECEI PANE

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari !Esti un exemplu pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta reteta, o s-o fac si eu. Felicitari pentru initiativa si generozitate Brindusa.

    RăspundețiȘtergere
  5. FOARTE FRUMOS DIN PARTEA TA BRINDUSA EU STIAM CA AI UN SUFLET MARE SI DEOSEBIT

    RăspundețiȘtergere
  6. dar din dar ajunge-n rai :) Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Brindusa pentru acest frumos gest!

    RăspundețiȘtergere
  8. STIU CA SINT DELICIOASE PRODUSELE MAGGI .AI UN SUFLET MARE ESTI ALATURI DE PRIETENELE TALE FRUMOS GESTUL TAU

    RăspundețiȘtergere