luni, 26 mai 2014

Cartofi noi cu copanele la cuptor

Cartofi noi cu copanele la cuptor in punga maggi:)

MAGGI Romania mi-a facut din nou o mare surpriza si mi-a trimis spre testare o noua gama de produse!

Si dupa cum am zis ,eu voi testa cate un produs din fiecare si restul de produse vor fi impartie  catre ''prieteni de-ai casei''.

Asa ca m-am apucat de bucatarit,insa a bucatari cu 

MAGGI Romania este foarte usor!!

Ingrediente-

1 kg.cartofi noi,

9 copanele.

2 pungi maggi (pui fraged la punga cu verdeata si pui fraged la punga cu usturoi).

Pentru sos de usturoi-

1 capatana de usturoi,

200 gr.smantana,

1 -2 linguri apa minerala,

1 praf de sare. 

pentru mamaliga

1 l apa,

1 lingurita de sare,

200 gr.faina de malai.

Se curata cartofi de coaja,se spala bine si se pun in apa rece sa nu se inegreasca.

Se spala bine copanele si impartim cartofii si copanele in doua parti egale pe care le punem in pungi,le sigilam ,le amestecam si le asezam in tava,apoi dam tava la cuptor la foc potrivit pentru 60 minute.

Intre timp preparam un sos de usturoi si smantana, curatam usturoiul ,il pisam bine in mojar,adaugam smantana,sare si mixam bine adaugand cate putina apa minerala daca este prea gros sosul.

Intr-un vas punem apa ,peste apa punem sarea si o lingura de malai si punem la fiert vasul la foc mare cand apa incepe sa clocoteasca adaugam malai in ploaie si mestecam intr-una pana cand mamaliga se dezlipeste de vas,atunci stim ca este fiarta.Pofta buna!









Si dupa cum am zis ,nici o testare fara  "prieteni de-ai casei'',am facut o surpriza placuta unei prietene!!





5 comentarii: