marți, 13 mai 2014

Cu Planet Pure si Ecodoo casa mea e luna

Cu Planet Pure si Ecodoo casa mea e luna!

Fiind o mare iubitoare de natura si dorind ca natura sa fie protejata m-am gandit sa trec la solutii radicale de curatenie a casei mele si am zis ca ( Produse noi de la Planet Pure, Produse bio Ecodoo) sunt solutia ideala pentru o casa curata ,primitoare si fara prea mult efort.Caci drept sa va zic doar cu apa nu poti face curatenie si nici produsele de curatat care fac multa spuma nu sunt o solutie.
De foarte multe ori am folosit produse chimice foarte scumpe care promiteau marea cu sarea si in final am avut deziluzia a de constata ca nu am primit ceea ce mi-a fost promis de catre eticheta si reclama in sine  si uite asa  iti vine sa renunti la toate produsele in care iti pui mare sperante si unde mai pui ca toxicitatea produselor chimice dauneaza grav sanatatii. 

Asa ca am gasit solutia ideala pentru pentru caratenia casei mele si am sa prezint cateva produse interesante care ne vor ajuta sa avem casa luna si promit ca sanatatea noastra nu va fi pusa la incercare:

Soluţie Bio anticalcar şi detartrant lămâie și mentă, spray-este o soluție Bio anticalcar ce poate fi utilizată pentru curățarea divereselor suprafețe din gospodărie sau pentru eliminarea depunerilor de calcar din aparatele casnice.

  


Pasta de curatare cu lamaie 300gr-

Curata, lustruieste si protejeaza într-o singură operatie, suprafate de la aluminiu, crom, inox, sticla, aur, ceramica, pana la plastic, cupru, alamă, argint si cositor.



Săpun negru tradițional 1L-Săpun negru tradițional, curăță, dă strălucire, igienizează și protejează toate tipurile de suprafețe, obiecte sanitare, suprafețe acoperite cu plastic.

 

 

 

Pastile pentru masina de spalat vase certificate Bio - 30 buc

Pachet Rufe moi si curate - lavanda-

Este un pachet care contine 2 produse cu formula ultraconcentrata ambele cu o aroma delicata de lavanda.

Conţinutul pachetului

1 x Balsam de rufe BIO - lavandă 750mlBalsam de rufe cu aromă de lavanda. Formula ultraconcentrata pentru 24 spalari la masina si 48 spalari manuale.
Facilitează călcarea rufelor şi are efect antistatic
1 x Detergent bio rufe - aroma lavanda 1,5LFormula ultraconcentrata. Ajunge pentru 48 de spalari daca se foloseste doza recomandata
Aroma de lavanda.
Este un produs biodegradabil, potrivit pentru spalatul manual sau la masina a tuturor tipurilor de textile si este eficace de la 30°la 95°C.
Acestea sunt doar o mica parte din produsele disponibile care ne pot ajuta sa avem o casa curata si care sa protejeze natura si de aceea va recomand cu placere sa vizitati  ,sa cumparati si sa folositi produse de calitate -www.nucidesapun.ro si https://www.facebook.com/pages/Nuci-de-sapun/148034811893939?ref=hl sunt alaturi de casa noastra .


18 comentarii:

  1. eu tot incerc tot felul de produse anticalcar,vreau sa gasesc cev abun pentru cabina de dus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Anita,poti sa acesezi linkurile din articol asa vei avea parte de o multitudine de produse care iti pot satisface gustul tau si al familiei tale in materie de curatenie si ingrijirea casei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AM SI INTRAT DEJA PE LINK-URILE RECOMANDATE DE TINE ,ACUM URMEAZA SA MA HOATARASC CE SA CUMPARA

      Ștergere
  3. ca mai mereu vii cu lucruri interesante si de folos tuturor; multumim de articol; foarte interesant si ma bucur ca ne dezvalui cate ceva din secretele tale

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult draga mea,este bine sa fim deschise la nou ,sa incercam ce e mai bine pentru casa si familia noastra!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte utila selectia facuta de tine.Si eu ocolesc,pe cat se poate,produsele toxice, mai cu seama ca la unele am alergie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este Valentina,inlocuind produsele toxice cu produse Bio avem grija de sanatatea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  7. AS VREA NISTE PRODUSE CONTRA RUGINEI ROBINETI DE LA BAIE AU LUAT-O RAZNA SI AU RUGINIT
    FRUMOS ARTICOLUL FELICITARII

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea aceseaza linkurile de la final de articol si vei gasi produse care sa iti satisfaca nevoia casei tale!

    RăspundețiȘtergere
  9. produse excelente pentru o curatenie excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Voi incerca si eu produsul anticalcar, tot timpul ma chinui cu calcarul care se depune!

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte interesanta selectia de produse facuta si prezentata

    RăspundețiȘtergere
  12. Produse foarte utile in curatenia casei,daca mai sunt si bio,atunci e si mai bine.Trebuie sa avem grija si de mediul inconjurator.

    RăspundețiȘtergere
  13. SINT NECESTARE IN GOSPODARIE PENTRU O BUCATARIE LUNA

    RăspundețiȘtergere
  14. SINT FOARTE BUNE O SA LE INCERC SI EU IN VIITOR

    RăspundețiȘtergere
  15. super produse folositoare in orice gospodarie

    RăspundețiȘtergere