vineri, 23 mai 2014

Fii un blogger informat cu BlogAwards.ro

Astazi va voi povesti cate ceva despre cum este sa fii blogger din punctul meu de vedere!

Mereu visam sa am si eu propriul meu blog,sa pot scrie pe blogul meu tot ce imi doresc ,tot ce gandesc si prietenii mei sa ma aprecieze asa cum sunt eu,insa mereu imi era frica.Insa intr-o zi mi-am calcat pe inima si am facut primii pasi cu blogul meu ajutata fiind de prietenii mei virtuali care m-au invatat sa imi construiesc blogul "caramida cu caramida".Nu este un blog prea complicat ,insa este al meu si asta ma face sa fiu fericita.Mai am de lucru la el ,insa fac pasi mici si vreau sa pasesc in aceasta lume minunata cu dreptul.


Ajuata de prietenii  mei am descoperit  BlogAwards , primul site romanesc care face legatura intre bloggeri si companii prin intermediul campaniilor si concursurilor ne ajuta mult sa fim cunoscuti ,sa fim cititi si sa fim rasplatiti pe masura muncii noastre si de aceea recomand tuturor bloggerilor sa adere la acest sait romanesc ,insa  si cititorii mei care nu detin un blog pot sa isi construiasca un blog si sa incerce ceva nou in viata lor,caci este bine sa mergem mana in mana cu tehologia.Asa vom fi mereu cu un pas inaintea tuturor,vom fi la curent cu tot ce este nou si ne vom simti minunat si rasplata nu va intarzaia sa apara!

 Allview este o companie romaneasca ce produce si distribuie telefoane mobile Dual SIM si produse electronice. Brandul Allview este recunoscut ca fiind unul cu o dezvoltare rapida în Romania datorită serviciilor gratuite şi facilităţilor atasate produselor sale . Telefoanele Allview ofera posibilitatea separarii convorbirilor de business de cele personale sau efectuarea de apeluri in retele diferite la cele mai mici costuri.
De ce sa alegem Allview-
 

  • Tehnologia Dual SIM a telefoanelor Allview, iti permite sa imbini armonios viata personala cu cea profesionala;
  • Integram in telefoanele Allview aplicatii software care asigura utilitate sporita si ofera un plus de divertisment (browserul Bolt, aplicatia de mesagerie instant si comunicare sociala eBuddy, suita de aplicatii distractive si utile Snaptu, aplicatia de push-mail Mobiquus si multe altele);
  • Ai acces direct din telefon la Allview Store, magazin propriu de aplicatii si jocuri gratuite si catre versiunile online ale celor mai citite publicatii de stiri, business si divertisment;
  • Oferim asistenta telefonica si prin email tuturor clientilor si partenerilor care doresc consiliere in utilizarea produselor noastre;
  • Prin intermediul paginei noastre website oferim suport pentru fiecare produs in parte, care include: setarea aplicatiilor, setarile de Internet pentru fiecare operator in parte,  manualele de utilizare in format electronic si oricare alte informatii utile;
  • Oferim garantie extinsa de 3 ani pentru majoritatea telefoanele noastre.
Toate produsele Allview detin certificate de calitate care ne ofera garantia unor produse de inalta clasa.








Imi doresc mult de la Allview un V1 Viper i .








TestArea.ro este un sait nou care  promite sa ne tina la curent cu tot ce este nou in materie de gadget-uri si tehnologie.Aici gasim cele mai noi informatii despre cele mai vandute branduri,cum ar fi-
 Allview,
E-Boda,
HTC.
LG.
Samsung,
Toshiba,
Canon

Dar vom gasi si review-uri la produsele care ne intereseaza in mod direct.
La categoria diverse vom gasi informatii despre marile lanturi de magazine care comercializeza produse si gadget-uri  si care ne ofera promotii ,concursuri si informatii despre produsele aflate la vanzare.


TestArea.ro sunt în fiecare vineri pe estv si pe estv.ro în cadrul emisiunii Starea de fapt cu Alin Oprea de la ora 17:00,deci pentru a fi mereu informati nu ratati  emisiunile care ne tin mereu in priza cu tot ce este nou!!!



8 comentarii: