miercuri, 7 mai 2014

Primavara asta se poarta "THE ONE"

Primavara asta se poarta The One  de la Oriflame!









Acestea sunt produsele The Onede la Oriflame primite spre testare.Sunt multe produse si de foarte buna calitate mnici nu stiam cu care sa incep caci privirea mi s eoprea la toate ,asa ca pana la urma am ales un machiaj dragut care se realizaeaza in doar cateva minute.
Deci cum am zis in cinci minute te poti face frumoasa si eleganta pentru o zi speciala sau doar pentru o zi obisnuita in care vrei sa stralucesti si sa te faci remarcata.

Aceasta poza este facuta inainte  de machiaj.






Si acestea sunt produsele folosite pentru a straluci si a fi frumoasa doar cu Oriflame.










Si acesta este rezultatul final.






As putea sa zic ca totul este minunat,produsele au calitate excelenta si rezultatele sunt pe masura calitatii produselor!
Multumesc mult

Blogal Initiative pentru oportunitatea de a ma numara si eu printre ca fac parte din

cea mai mare comunitate internationala de bloggeri “The ONE Collective”!

Am raspuns provocarii-http://ro.oriflame.com/products/the-one

am postat aici produsele primite spre testare-https://www.facebook.com/brindusa.aluculesei/posts/539843202793026?notif_t=like.

9 comentarii: