luni, 5 mai 2014

Bors din gaina de tara cu galuste

Bors din gaina de tara cu galuste!
Toata lumea face supa cu galuste insa eu iubesc mult ciorbele acrite cu bors si de aceea m-am gandit sa pregatesc un bors asa cum doar mama mea il facea cand eram copilita.
Ingrediente-
o gaina de tara mare cam asa la vreo3 kg.,
un morocv.
2 rosii,
1 ardei gras rosu,
o legatura de patrunjel,
400 gr.gris,
4 oua,
3 linguri maggi secretul gustului cu gust de gaina,
1 plic de bors maggi,
o radacina de pastarnac.
Se taie gaina,se spala bine si se face bucati mai mici care se pun la fiert cu apa rece,cand se face spuma deasupra o luam cu o lingura  si o aruncam,apoi dam focul la mic ,sa fiarba bine gaina.Cand este aproape fiarta adaugam legumele tocate marunt si doua linguri de maggi secretul gustului,lasam sa se partunda si legumele .
Intr-un vas spargem 4 oua si peste ele incepem sa presuram gris mestecand bine cu un tel,adaugam si cateva linguri de zeama din oala, cu grasime daca se poate.Aceasta grasime va fragezi galustele si le va da un gust bun,adaugam si o lingura de maggi secretul gustului si cand am obtinut o pasta suficient de groasa luam cu o lingura compozitie si dam drumul in oala care fierbe la foc mic.Lasam sa fiarba galustele pana se ridica deasupra,adaugam borsul maggi ,mai lasam cateva minute si oprim focul.Presuram deasupra patrunjel proaspat tocat.Din toate aceste ingrediente am obtinut o oala mare de 10 l . de bors.Pofta buna!






6 comentarii:

  1. Mi-e dor de gustul gainilor din copilaria mea... Mmm ce bun trebuie sa fie borsul asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult Oana,asa este si la ai mei le-a placut foarte mult.
    Unde esti copilarie?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. arata intr-un mare fel,cred ca e si foarte delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. CRED CA A FOST SUPER BORSUL DE GAINA ARATA MINUNAT

    RăspundețiȘtergere
  5. arata delicios esti o adevarate gospodina

    RăspundețiȘtergere