joi, 11 decembrie 2014

Tic-tac,tic-tac se apropie Craciunul!




 Ceasul ticaie usor,tic-tac,tic-tac ,doar atat si nimic mai mult.Noi il ignoram deoarece suntem invatati sa auzim in surdina mereu tic-tac,tic-tac .Nu ne gandim ca acest sunet face ca timpul sa se scurga incet fara sa ne anunte si fara sa ne zica ca in curand va bate la usa noastra Mos Craciun si ca noi trebui sa fim pregatiti  sa il primim cum se cuvine.
 Scrisorile au fost trimise deja catre Mos Craciun si fiecare din noi stam cu inima cat un purice sa vedem daca vine la noi anul asta Mos Craciun, daca am fost cuminti,are bani Mos Craciun anul asta si pentru cadoul nostru si uite asa uitam ce este mai important,uitam sa il ajutam pe Mosul.

 Mos Craciun este gata sa isi umple sacul cu cadouri potrivite pentru aceasta mare sarbatoare,poate cea mai mare sarbatoare din an si va intra in casa fiecaruia cu daruri minunate pentru toate categoriile de varsta.

Voi ce ati dori sa gasiti in acest pachetel?





 Eu imi doresc un set de globulete rosii,imi doresc sa impodobesc bradul in doua culori ,rosu si auriu,asa ca acest cadou este foarte potrivit pentru mine in acest an.
Pentru fiul meu am gasit un mouse wireless speed.
  Fiindca in familia mea ,barbatii sunt majoritari ,am ales sa cumpar cadouri pentru barbati si sa ofer tuturor cate ceva.Mereu am zis ca barbatii sunt ca niste copii mari care au nevoie sa fie alintati,iubiti si rasfatati.
 Nu am nevoie de multi bani sa multumesc pe toti ,imi trebuie putina imaginatie,sa stiu ce isi doreste fiecare si pot sa ii fac fericiti pe toti.Asa pot oferi un cadou ,un pic de iubire si sa primesc si eu un zambet de mulumire.

  Am si cateva prietene foarte bune si ne intelegem foarte bine,asa ca pentru ele am ales cadouri haioase .Imi doresc ca darul primit de la mine sa fie de efect si sa le binedispuna.
 Ce credeti ca mi-a trecut prin minte,am sa le iau cate un bec antistres sa se destreseze fetele ,ca de anul a fost greu,problemele multe.






 Voi ati pregatit  cadourile pentru Mosul?
 Ceasul nu zice decat tic-tac,tic-tac si sarbatoarea magica a Craciunului bate la usa si nu este bine sa va gaseasca nepregatiti.Nu lasati pe ultima zi !







4 comentarii: