luni, 1 decembrie 2014

Pasta de naut




 SunFood impreuna cu Diva in bucatarie ne invita sa sarbatorim aniversarea #8aniSunFood in Romania.

 SunFood este unul dintre putinele branduri de conserve din tara care nu contin conservanti, E-uri si nici aditivi alimentari!

 Pentru a marca acest mare eveniment am pregatit ceva inedit ,cu totul special,am pregatit pasta de naut!

Ingrediente:
- o cutie de naut marca SunFood,400 gr.,
-3 catei de usturoi,
- ceapa mica alba,
-50 ml.ulei,
-1 ceapa rosie,
-cateva masline fara samburi,
-o foaie de aluat fraged,
- sare dupa gust.

Mod de preparare:
 Asezam foaia de aluat fraged pe masa unde am presurat faina de grau si o intindem cu sucitorul sa ii dam un pic de elasticitate,apoi taiem cu o forma din inox floricele pe care le asezam pe dosul tavii ce are forme de muffins si le dam la cuptor la foc iute.Cand sunt gata le scoatem si le lasam sa se raceasca.
 Deschidem cutia de naut ,le clatim cu apa rece si decojim boabele de naut,apoi le punem in mixer,le mixam adaugand cate un pic de ulei pana obtinem o pasta omogena.Punem compozitia intr-un castron si peste pasta adaugam ceapa alba tocata marunt si cateii de usturoi pasati foarte bine ,sub forma de pasta.Amestecam bine si umplem floricelele cu pasta ,le ornam apoi cu ceapa rosie si masline.

 Un sfat- nu puneti la mixer usturoiul sau ceapa ca in mod clar totul va avea un gust amar.Usturoiul se taie felii fine ,se pune in mojar cu sare mascata si se bate bine .Gustul este unul deosebit.
 Pofta buna!



















7 comentarii:

  1. dumitrascu lacramioara1 decembrie 2014 la 08:40

    arata foarte bine cred ca e si foarte gustoasa.multumim de reteta.o sa incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am mancat niciodata dar poate o voi incerca si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain arata....! Sa-ti spun un secret ? N-am mancat sau facut naut....niciodata !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drept sa iti zic Sid si tie Cristi,nici eu nu am mancat niciodata,facea soacra mea si ma uitam ciudat la ea ,acum chiar ca mi-a palcut si voi mai face!

      Ștergere
  4. Aghinitei Maria29 mai 2015 la 06:00

    Arata bine, dar de gust ce sa zic; nu prea ma mor cu pasta de naut!

    RăspundețiȘtergere
  5. super reteta imi place foarte mult nautul

    RăspundețiȘtergere