luni, 1 decembrie 2014

Salata de bureti

  


 Aceasta salata se poate face din orice fel de bureti aveti-hribi ,hulughite,opintici(ghebe).


Ingrediente-
- 1kg.bureti (opintici sau ghebe in alte zone),
- 4 oua,
-1 lingura de mustar,
- o ceapa alba ,
-200 ml.ulei,


Mod de preparare-
 -Maioneza se prepara din doua galbenusuri  fierte ,doua galbenusuri crude,ulei si mustar.Mustarul se adauga atunci cand maioneza se ingroasa.Mustarul da un gust deosebit salatei.
 -Se fierb bine buretii,se clatesc si se mixeaza.Se curata ceapa ,se toaca marunt si se adauga peste buretii mixati,se adauga si maioneza ,sare dupa gust si se omogenizeaza .Se orneaza dupa bunul plac.pofta buna!



 Dupa cum vedeti buretii nu sunt facuti pasta,este bine sa ii lasati asa cum ii vedeti in poza.Au culoare ,sunt placuti privirii si au si gustul mai bun .







11 comentarii:

  1. e atat de buna salata astaaa, fac si eu ocazional si mancam pana facem poc

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place, dar numai din ciuperci albe, cumparate, ca nu cunosc ciupercile bune ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place mult aceasta salata.Poate o fac si eu zilele viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine arata! vreau sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. dumitrascu lacramioara1 decembrie 2014 la 22:18

    da foarte buna si usor de preparat!

    RăspundețiȘtergere
  6. ma tenteaza si pe mine sa fac una, dar trimite-mi bureti :))

    RăspundețiȘtergere
  7. DELICIOASA SI SAVUROASA MI SA FACUT POFTA

    RăspundețiȘtergere
  8. E atat de buna salata aceasta ! Si eu o fac aproape la fel....dar cu usturoi in loc de ceapa si putina zeama de lamaie. Si putin patrunjel verde tocat.....
    DE-LI-CIOA-SA !

    RăspundețiȘtergere
  9. o salata tentanta savuroasa si gustoasa

    RăspundețiȘtergere