miercuri, 3 decembrie 2014

Sa vina Mos Nicolae cu cadouri altfel!




 Cu pasi mari si repezi luna magiei si a sarbatorilor de iarna a venit peste noi cu multa zapada.Peste cateva zile va poposi la noi Mos Nicolae si ne va aduce daruri minuntate ce ne vor umple inima de bucurie .

 Daca doriti sa faceti surprize celor dragi cu bani putini,sau daca  doriti sa va faceti voi un cadou special ,cadouri altfel va sta la dispozitie cu o gama variata de cadouri pentru a marca aceasta minunata sarbatoare, "Mos Nicolae".

 Deci pregatiti-va cizmulitele sa primiti cum se cuvine pe Mosul :)

 Eu am ales un ceainic om de zapada din portelan colorat, cu capac, in forma de om de zapada. Designul amuzant si diferit il fac un dar foarte potrivit pentru copii. Asa cei mici vor bea cu placere licoarea magica din canitele lor si vor fi foarte incantati.






 Pentru nepotica am ales aceasta papusa mare din portelan pictat, imbracata in rochita si jacheta, in diverse culori si modele. Departe de a fi o jucarie, papusa din portelan este un obiect delicat, lucrat cu migala si atentie la detalii, de la suvitele de par buclate, pana la aplicatiile din broderie sau materiale fine, in pas cu tendintele modei.Este superba si orice fetita s-ar bucura foarte mult sa primeasca de la Mos Nicolae un asemenea cadou altfel.






 Si pentru sot am facut alegerea perfecta zic eu.Am ales o busola cu ceas solar. 

Busola din alama, cu ceas solar pe capac. Ceasul solar este un dispozitiv care masoara timpul in functie de pozitia Soarelui pe cer. Ceasul este format dintr-un ac indicator si o suprafata neteda, metalica, decorata cu mai multe linii, care indică orele zilei. In functie de pozitia Soarelui, umbra acului indicator se aliniaza cu liniile marcate pe placa, indicand o anumita ora din zi. Totodata, aceasta busola vintage deosebita are capacul inscriptionat atat pe exterior, cat si pe interior. Poate asa nu uita unde sta si cand  va privi la ea isi va aduce aminte sa vina mai repede acasa.Nu ca nu ar fi un sot model ,dar stiti si voi cum e .Noi femeile nu suntem niciodata multumite si ne dorim mult mai mult de la ei.


 Eu mi-am ales cadourile altfel si il astept pe Mos Nicolae,acum sper sa fi fost si cuminte si sa nu ma trezesc cu cizmulitele pline de vargute ca anul trecut.

 Voi ce cadouri altfel va doriti de la Mos Nicolae?

11 comentarii:

  1. Deoarece am fost cuminte sper ca Mosul sa-mi aduca ceva de la https://www.facebook.com/CadouriAltfel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca ai sa primesti ceva,nimeni nu ramane fara cadouri altfel :)

      Ștergere
  2. Intotdeauna mi-au placut cadourile altfel. Ce cadou poti sa mai cumperi in ziua de azi, cand gadgeturile ne-au incalcit creierii si necomplica vietile din ce in ce mai mult? Pun pariu ca un astfel de cadou ar placea oricui si in afara de bucuria de a-l primi, cu siguranta ar binedispune persoana respectiva pentru o perioada lunga de timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. dumitrascu lacramioara3 decembrie 2014 la 07:53

    frumoase cadouri altfel.cine nu si ar dori?!-...sa treceti si pe la mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place sa primesc si sa ofer cadouri altfel,cadouri ''cu suflet'',care transmit sentimente!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://cadourialtfel.ro/cadouri-femei/album-foto-vintage Multe lucruri dragute pe site dar mi-a atras atentia in mod special acest album foto. L-as face cadou mamei mele ca sa puna in el momente importante din viata noastra imortalizate in poze:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am ales un ceainic om de zapada din portelan colorat, cu capacarata super un ceai cu cozonac o gustare de vis

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumos acest sait care vine cu o multime de surprize placute pentru toata lumea
    Tot asa sa o ti si pe mai departe

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place busola.Mai am cateva.Cred ca o voi adauga la colectie.

    RăspundețiȘtergere
  9. ceainicul este foarte frumos il ador

    RăspundețiȘtergere