luni, 1 decembrie 2014

Fac parte din comunitatea bloggerilor romani si ma bucur!








 La multi ani Romania,la multi ani romane oriunde te-ai afla si nu uita nicicand sa te intorci la vatra macar in ceasul de pe urma.Sa nu lasi strainatatii sufletul tau de roman,sa nu lasi uitari vatra unde te-ai nascut,parintii garboviti de vreme si fratii tai ce au ramas acasa!

 A mai trecut un an peste frumoasa Romanie,a mai trecut un an si peste noi romanii de pretutindeni si la aceasta mare zi e bine sa ne bucuram de tot ce ne-a dat viata,de tot ce ne-a dat tara noastra numita "Romania".


                                                                     imagine -google


 Pentru mine anul ce tocmai se incheie a fost un an al implinirilor sufletesti,caci anul acesta mi-am implinit un vis, visul de a avea propriul meu blog.
 De multe ori am incercat sa imi fac si eu un blog in care sa scriu tot ce sufletul meu doreste sa spuna si nu are cui,tot ce inima vrea sa dea si nu avea pe nimeni alaturea la care sa dea. Acum scriu cu placere ,daruiesc din placere si imi place sa cred ca multi imi citesc blogul tot din placere.
 La inceput a fost doar blogul si eu cea care stateam in fata sa si ma gandeam ce sa scriu sa nu supar pe nimeni,sa scriu frumos, sa nu deranjez pe nimeni si sa ma fac placuta celor ce imi vor vizita blogul.
 Timpul a trecut usor ,pe nesimtite si in viata mea au aparut lucruri noi care mi-au umplut golul ce il simteam in piept si pe care trebuia sa il umplu cumva.Imi doream  sa scriu mai mult dar nu aveam nimic in minte,imi doream sa fac si altceva si nu stiam ce.
 Asa am aderat eu la blogosfera romaneasca care mi-a dat posibilitatea sa fac parte dintr-o comunitate.Sa simt ca apartin si eu unei comunitati care ma accepta asa cum sunt si care poate se bucura atunci cand eu scriu despre o tema data si eu sa ma bucur atunci cand chiar le-a placut si am fost premiata.

 Timpul petrecut alaturi de blogosfera romaneasca si alaturi de toti bloggerii a facut din mine o persoana fericita,plina de viata ,de energie si cu multa dorinta de a ma perfectiona in tot ceea ce fac.Fac ceea ce fac cu placere si mereu astept campanii noi si  teme la care sa particip cu drag.Imi place sa imi testez inspiratia si nu de multe ori am  scris articole care m-au facut sa fiu mandra de mine.

 Sper ca anul ce asteapta  sa isi intre in drepturi va fi un an bun ,cu multe realizari si alaturi de toti bloggerii romani sa facem parte dintr-o blogosfera romaneasca puternica care vom avea mereu un cuvant de zis si sper ca vom avea multi cititori care sa aprecieze munca noastra!


 Va saruta cu drag abetina!



10 comentarii:

  1. eu nu am blog, dar iti citesc toate postarile tale frumoase si ma bucur ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani noua, romanilor si bloggerilor romani!

    RăspundețiȘtergere
  4. dumitrascu lacramioara1 decembrie 2014 la 22:13

    Frumos articol.felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si sa ne bloggerim intr-una!

    RăspundețiȘtergere
  6. rominia o tara frumoasa un articol frumos ai scris felicitarii

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Abetina pt blog, sper sa continui sa scrii ;)
    paolaivan.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. in 2015 miroase a schimbare , sper ca in bine

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa speram Gabriel si sa nu trebuiasca sa mai treaca 10 ani sau poate 20 prin chinurile facerii democratiei in Romania!

    RăspundețiȘtergere