vineri, 12 decembrie 2014

Cris Smile te face sa zambesti din nou



 De ce ne ferim oare sa mergem la dentist,care sunt temerile noastre atunci cand vine vorba sa ne facem un control de rutina la un cabinet stomatologic?
 Eu zic ca freza este de vina!
 De multe ori am intrat pana pe holul cabinetului stomatologic ,am asteptat frumos la rand si in momentul cand auzeam freza cum sfaraie in gura celui aflat inauntru,am iesit in tromba si dusa am fost.
 Si uite asa am amanat azi sa ma duc, am amanat maine sa ma duc si am ajuns sa imi fie rusine sa mai deschid gura.Sa nu vada cumva careva ditai cariile care mi-au invadat gura si mi-au stricat frumuseste de dantura.

 Insa cand durerea a pus stapanire de dantura mea si nici un medicament nu a mai putut sa o opreasca,am zis ca ar cam fi timpul sa iau o hotarare si sa nu las ca ceva mult mai grav sa mi se intample.

 Cu pasi timizi si frica mare am pasit in cabinetul de stomatologie .M-am asezat frumos la rand si cand mi-a venit randul sa intru ,nu as fi intrat daca durerea nu ma chinuia atat de rau.Mi-am zis insa ,"curaj gaina ca maine te tai" si am intrat.
 M-a intampinat o doctorita cu zambetul pe buze si mi-a vorbit atat de frumos si de cald incat ca prin minune mi-a disparut teama  si am zambit.Medicul m-a privit si a spus ,"vezi ca se poate sa zambesti,zambeste deci si totul va fi bine,viata este prea scurta sa fii mereu trista si incruntata".
 M-a cucerit intru totul si de atunci nu imi mai este frica sa merg la un cabinet stomatologic.

 Mi-a scos toate relicvele care nu mai puteau fi salvate,mi-am vindecat ranile ,am scapat de durerile insuportabile si m-am hotarat sa imi pun o serie de dinti prin implant dentar .
 Poate va veti intreba de ce am dorit un implant dentar.Mi-am dorit sa imi recapat increderea in mine,sa nu ma gandesc ca am ramas de tanara fara dantura si deja am proteza,coroane sau punti dentare,pe care sa le scot si sa le pun pe noptiera intr-un pahar cu apa peste noapte ,sa nu o inghit din greseala.

 Un implat dentar este insa altceva,imi da senzatia ca este chiar dintele meu ,este estetic si nici nu se obeserva ca  nu sunt dintii mei.Asa voi putea mereu zambi fara grija ca atunci cand voi deschide gura se va veadea doar o pestera fara sfarsit sau o pestera plina de stalactite si stalagmite vai de mama lor.

 Acum gura mea este "insirate margarite" si imi place sa zambesc chiar si atunci cand nu am de ce.Imi place sa deschid gura sa vorbesc ,sa rad cu gura pana la urechi ,asa toti vor observa ce dantura frumoasa am .









 Voi aveti probleme cu dantura?
 Daca aveti atunci este vremea sa vizitati un cabinet stomatologic,daca nu aveti este bine sa vizitati totusi un cabinet stomatologic ,macar pentru un DETARTRAJ + PERIAJ PROFESIONAL pentru un zambet stralucitor si totul la doar 100 RON!

                                              Priviti!



 Viata este frumoasa si merita sa zambim mereu,deci sa nu stam cu gura inchisa din cauza danturii!




49 de comentarii:

  1. Am citit undeva : zâmbiti fara teama, zambetul n-a fost impozitat, inca.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este si e mare pacat sa stam cu gura inchisa mereu ,cand o vizita la un cabinet stomatologic ne poate face sa zambim din nou.
      Zambetul ne apartine,nu este impozitat! :

      Ștergere
  2. Cris Smile care ma face sa zimbesc sint cei mai buni

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai sti ce frica am de stomatolog.....Noroc ca nasa mea este medic stomatolog si mi-am reparat toata dantura la ea.Insa datorita faptului ca mi-am neglijat dantura (din cauza fricii) sunt foarte aproape de momentul cand va trebui sa-mi fac implant.Sfatuiesc pe toata lumea sa mearga la stomatolog din timp,adica atunci cand a observat cea mai mica carie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vanda este adevarat ce zici,un implant la Cris Smile iti va face viata plina de zambete!

      Ștergere
  4. Eu imi fac detartraj de 2 ori pe an si astfel nu am probleme cu dantura. Cel mai tare imi e frica de scos nervul pentru ca am trecut printr-o experienta traumatizanta. E vine sa gasesti locuri unde dai peste profesionisti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. nu ezita sa alegi un cabinet stomatologic bun cu personal profesionist.La Cris Smile gasesti calitate si profesionalism!

      Ștergere
  6. DACA NU NE AR FI FRICA DE STOMATOLOG NOI TOTI AM AVEA UN ZAMBET MAI FRUMOS

    RăspundețiȘtergere
  7. asa este Elena,am zambi mereu si viata ni s-ar parea frumoasa.Sunt insa si cabinete stomatologice care ne ajuta ,trebuie doar ca noi sa ne infrangem teama si sa trecem pragul!
    Cris Smile este alegerea!

    RăspundețiȘtergere
  8. dumitrascu lacramioara12 decembrie 2014 la 10:22

    felicitari pt.articol!foarte frumos...parca am prins curaj sa merg si eu la stomatolog..

    RăspundețiȘtergere
  9. mi-e cam frica la stomatolog dar totul e bine cind se termina cu bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este mai bine sa mergi la stomatolog din timp sa nu lasi ca mine .Cris Smile te poate face sa zambesti fara dureri!

      Ștergere
  10. Deocamdata nu am pb cu dantura ..dar merg la dentist de cateva ori pe an pt a tine totul sub control...iar periajul de 3 ori pe zi nelipsit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoas si foarte sanatos Oana ,te felicit.
      La Cris Smile o sa gasesti toata gama de servicii pentru o dantura sanatoasa!

      Ștergere
  11. mia fost frica de stomatologie adr akm merg de placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frica este mare,dar cand ai parte de profesionisti adevarati ca cei de la Cris Smile ,totul este bine!

      Ștergere
  12. extraordinar ,incercarea moarte nu are

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Lacramioara,o vizita la cabinetul Cris Smile nu omoara ci doar ne va reda zambetul pe buze!

      Ștergere
  13. Bine de stiut, eu mereu am avut problema din copilarie dijn cauza ....unui accident sa-i spunem asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lacramioara este bine sa stim cand sa apelam la profesionisti de valoare sa ne ajute si la Cris Smile se gasesc profesionisti!

      Ștergere
  14. Intotdeauna mi-a fost teama sa merg la dentist dar citundu-ti articolul mi-am propus ca in zilele urmatoare sa-i fac o vizita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Camelia,viziteaza cabinetul stomatologic Cris Smile si vei zambi cu adevarat!

      Ștergere
  15. Si mie imi era frisa sa merg la stoma. Tocmai de aceea mi-am incurajat fetita...detalii in articolul meu, in curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos Amalia,este bine sa insuflam copiilor valori adevarate despre sanatatea bucala.La Cris Smile sanatatea este pe primul loc!

      Ștergere
  16. Dantura reflecta starea nostra de sanatate si este cartea noastra de vizita! Fac tot ce pot pentru a zambi mereu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos zis Luminita.Cu Cris Smile cartea de vizita este garantata!

      Ștergere
  17. interesant articol multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este interesant Mihaela si alaturi de Cris Smile poti sa zambesti oricand!

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Multumesc mult si Cris Smile ne asteapata sa ne ajute sa zambim din nou!

      Ștergere
  19. Un articol foarte interesant , sincer nu ma duc cu drag la stomatolog dar pentru a nu provoca si alte neplaceri , incerc sa imi repar orice problema am :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur pentru tine Susana ca nu lasi pentru ultima clipa sanatatea bucala.Cris Smile va fi mereu alaturi de toti cu servicii de calitate!

      Ștergere
  20. eu am avut noroc sa intalnesc o dna stomatolog foarte buna si care mi-a facut teama sa dispara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos Paula,cand ai parte de profesionisti ca cei de la Cris Smile totul este minunat1

      Ștergere
  21. eu am un medic bun nu mie friga de mers la stomatolog insa banii ma cam impiedica sa o fac :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate lipsa banilor ne fac sa amanam vizita la un cabinet stomatologic din timp si ajungem la ei doar cand este prea tarziu.Cris Smile recomanda sa nu lasam pe maine ce putem salva azi!

      Ștergere
  22. asa este! sa avem o dantura sanatoasa si sanatoasa este foarte important , la fel si zambetul

    RăspundețiȘtergere
  23. Cris Smile iti fac un zimbet alb ca zapada

    RăspundețiȘtergere
  24. Cunosc o multime de persoane tinere care apeleaza la aceste implanturi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este bine daca apeleaza Daniela .Cand cineva isi pierde un dinte aceasta este solutia ideala sa poti zambi din nou .Cris Slime sunt adevarati profesionisti

      Ștergere
  25. Pot afirma, ca ma numar printre persoanele, care obisnuiesc sa se prezinte, in mod periodic, la un control, sa vorbeasca destul de des cu medicul dentist, sa se intereseze de noi produse, menite sa ne ajute. Consultatiile stomatologice ne permit sa identificam problemele si sa luam masuri, inainte ca ele sa dezvolte complicatii.
    Un medic stomatolog este singurul in masura sa stabileasca un diagnostic corect in cazul dintilor sensibili si ne poate oferi un sfat, care sa ne indrume spre o solutie simpla, pana la urma…
    Un zambet este, adesea, esential.
    In mod inconstient, asociem un zambet sanatos, stralucitor, cu tineretea. Se remarca, imediat, infatisarea, schimbata, a cuiva, care, si-a albit dintii intr-un cabinet specializat. Efectul este total, parca ridurile nici nu se mai vad. Intregul chip pare intinerit cu cativa ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foatr frumos spus si foarte adevarat .La Cris Smile gasesti servicii de calitate care ne fac sa avem o dantura sanatoasa si un zambet frumos!

      Ștergere
  26. Imi este frica de dentisti. Ajung la dentist numai daca ma doare foarte tare dantura. Cu toate ca nu e bine si ar trebui sa merg periodic la control.

    RăspundețiȘtergere