miercuri, 3 decembrie 2014

Sunt cercetas dm drogerie markt Romania











 Astazi  a sunat la usa mea Mos Nicolae.A venit un pic mai repede,pesemne se grabeste sa ajunga la toti cei 50 de cercetasi alesi de catre dm drogerie markt Romania.

 Mi s-a oferit onoarea de a testa peria de par "Ultra Light Hitxeschutzburste.



Am sa va vorbesc despre calitatile acestei perii:
 -Peria cu protectie la temperatura mare Ultra Light atenueaza efectul puternic al aerului cald venit de la foehn,este semnalizat prin schimbarea culorii benzii de control a temperaturii.Se obtine rapid un aspect bogat si volum optim,
-La trecerea periei prin parul nostru ,parul se piaptana usor,nu se mai rup firele ca la alte perii si lasa parul matasos si aerisit.



 Ma bucur foarte mult ca am primit acest dar ,deoarece pe timp de iarna cand mai punem cate ceva pe cap ,parul are tendinta sa se rupa mai repede si sa se deteriorizeze.Acum ca am aceasta perie ma pot bucura de un pieptanat usor si podoaba mea capilara va ramane la fel de bogata ca in anotimpul cald.


  Sunt un cercetas fericit si pe deplin multumit!

3 comentarii: