luni, 8 decembrie 2014

Mos Craciun vine de la El-Divino



 Luna magiei si a sarbatorilor isi deapana usor zi de zi povestea sa minunata si creeaza povesti magice ,povesti parfumate cu El-Divino .






 Va vine sa credeti sau nu, insa in lumea minunata El-Divino totul este o poveste plina de farmec si parfum cu miros fin ce ne rasfata simturile si fac ca lumea in care traim sa fie o lume minunata .


 El-Divino este producator de parfumuri si distribuitor de parfumuri sub marca proprie "El-Divino"care aduce pe piata parfumuri originale,testate dermatologic si cu arome din cele mai placute ,la preturi fara concurenta.

 In acest minunat sfarsit de an, El-Divino  patrunde in casele noastre cu aromele sale irezistibile si ne invita la un concurs minunat la care puteti castiga premii minunate.

 Sau cum ar zice El-Divino "Esenta conteaza"!


http://www.el-divino.ro/Concursuri-premii-parfumuri.php


                                         Apasati pe poza si inscrieti-va la concurs!

 Daca doriti sa achizitionati parfumuri marca El-Divino atunci aveti de unde alege .Oferta este mai mult decat generoasa.Eu oricum sunt indragostita de aceasta promotie care este valabila pana la 31 decembrie 2014.
  Daca doriti sa nu o pierdeti atunci nu ezitati sa comandati!

 Sa nu lungim prea mult vorba si sa va invit sa participati la concurs accesand pagina  aici si sa va inscrieti la concurs si fiindca pot sa fiu si eu un spiridus o sa  daruiesc si eu un bady mist ,oferit prin tragere la sorti dupa data de 1 ianuarie 2015.Trebuie doar sa va inscrieti la concursul organizat de El-Divino si sa reveniti pe blogul meu sa imi ziceti cu ce nume v-ati inscris si ce vise aveti pentru noul an.
 As dori sa comentati cu numele cu care v-ati inscris pe facebook ,sa stiu si eu pe cine sa premiez.

 Sarbatori magice sa aveti alaturi de lumea permurilor minunate marca "El-Divino!



                                               Voi oferi un bady mist din aceasta gama!








   

  

22 de comentarii:

  1. cine nu ar vrea sa aiba mireasma si prospetimea unui fruct? Brindusa ai avut o idee excelenta cu acest concurs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru anul viitor nu mi-am facut niciun plan, de fiecare data imi faceam planuri si nu reuseam sa le realizez. Dezamagirea era mai mare, asa ca mai bine las sa vina totul cum este menit.

    Multumim pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
  3. De la anul un nou membru al familiei, un mic pitic ne va face planurile - asa ca nu-mi propun nimic!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi doresc multa sanatate mie si sotului meu mult noroc in noul an.Mai mult spor 2015 sa fie un an mai bun.
    share;https://www.facebook.com/hossu.claudia/posts/923077634376586?pnref=story
    share concurs; https://www.facebook.com/hossu.claudia/posts/923077267709956?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru informatii, poate ma inscriu si eu la cel de bloggeri desi nu ma atrage ideea unui premiu pt care sa fiu nevoita sa fac concursuri dupa aceea ...

    RăspundețiȘtergere
  6. EU IMI DORESC IN PRIMUL RIND SA FIU SANATOASA ATIT EU SI FAMILIA MEA PENTRU CA ESTE CEL MAI IMPORTANT IN VIATA DACA SINTEM SANATOSI PUTEM FACE ORICE

    RăspundețiȘtergere
  7. imi doresc sa fiu sanatoasa pentru ca acest lucru este cel mai important

    RăspundețiȘtergere
  8. Adriana Micsa Fb. Anul ce vine imi doresc multa sanatate sa le pot duce pe toate !

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi doresc sanatate pentru toata familia.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi doresc sanatate in primul rand pentru familia mea si daca s-ar putea pentru intrega lume, material nu m-am gandit inca ce mi-as dori, probabil o vacanta in Italia!

    RăspundețiȘtergere
  11. lautarescu adriana10 decembrie 2014 la 02:51

    imi doresc sanatate fb adriana lautarescu

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru anul viitor , imi doresc mai putina suferinta si sa nu mai plece nimeni drag de langa mine!

    RăspundețiȘtergere
  13. ioana alexandrescu10 decembrie 2014 la 05:03

    fb ioana alexandrescu
    imi doresc un job

    RăspundețiȘtergere
  14. FB;HOSSU EMIL;
    SHARE; https://www.facebook.com/Hossu.Emil/posts/752881848123366?pnref=story
    SHARE;https://www.facebook.com/Hossu.Emil/posts/752880591456825?pnref=story
    IMI DORESC PENTRU ANU VIITOR MULTA SANATATE ;NOROC;UN NOU LOC DE MUNCA.

    RăspundețiȘtergere
  15. FB: crystyna nichita
    Pentru anul viitor imi doresc sanatate

    RăspundețiȘtergere
  16. imi doresc doar sanatate
    fb daniel adrian

    RăspundețiȘtergere
  17. imi doresc multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi doresc sanatate si o vacanta in Italia pe care o doresc de mult!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce-mi doresc eu cel mai mult? , multa sanate si sa-mi indeplinesc un vis mi vechi legat de dantura
    fb Luminița Tudosă

    RăspundețiȘtergere
  20. Castigatoarea acestui concurs organizat de mine este nr.9.
    Astept datele prin mesaj privat!

    RăspundețiȘtergere