miercuri, 26 martie 2014

parjolute din urzici vii

Parjolute din urzici vii!
reteta de sezon ,foarte sanatoasa si usor de preparat.
ingrediente-
600 gr.cartofi copti,
un castron de urzici vii,
 3oua,
3 linguri de faina de grau,
1 lingura maggi secretul gustului,
2 legaturi de ceapa,
20 gr.piper macinat,
10 gr.tarhon,
5 catei de usturoi,
o salata verde.
castraveti proaspeti
Se coc cartofii in tava la cuptor,se curata si se strivesc cu o furculita,peste ei adaugam maggi secretul gustului, ouale,faina de grau,urzicile vii fierte si taiate marunt,ceapa taiata marunt,usturoiul tocat marunt,piperul macinat si tarhonul si se mesteca bine apoi se ia cu o lingura compozitie si se pune in tigaia incinsa ,se intorc pe o parte si pe alta.se pun apoi pe un pat de frunze de salata si se orneaza cu felii de castraveti.Pofta buna!




6 comentarii:

  1. PAI ACUM AI POSTAT MINUNEA DE URZICLE FACUTE CHIFTELE! :)
    CRED CA SUNT DELICIOASE, DESI EU NU PREA AM VOIE PRAJEALA.

    RăspundețiȘtergere
  2. superb arata este o bucatareasa minunata mereu ne dai ideei si ne faci pofta cu preparate delicioase

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult Emil ,multumesc mult Claudia de aprecieri <3

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am facut si nu am mancat pana acum dar se pare ca imi cam fac cu ochiul :)

    RăspundețiȘtergere