vineri, 21 martie 2014

Cu Vichy tenul meu zambeste

Cand zic
Vichy
  ma gandesc la tenul meu si la sanatatea sa.
Tenul meu are mereu nevoie de toata atentia mea deoarece este oglinda chipului meu si am foarte mare grija ce produse folosesc pentru hidratarea sa ,pentru inlaturarea ridurilor si pentru revitalizarea sa.
M-am inscris in campania de testare "Vichy-Liftactiv Advanced Filler" si am primit spre testare mostra noului produs antirid Liftactiv Avanced Filler de la Vichy si abia am asteptat sa vina seara sa o pot incerca sa vad daca se potriveste tenului meu si daca are efecte benefice asupra tenului meu.
As dori sa va zic cu mana pe inima ca aveam mari emotii ,deoarece am probleme cu ochii si ma temeam ca aplicarea cremei prea aproape de ochi mi-ar fi cauzat dureri si intepaturi la ochi,insa am avut placuta placere sa constat ca ochii mei nu au avut de suferit si ca m-am simtit chiar minunat .Dupa cateva zile de aplicare a cremei tenul meu parca radiaza,este placut la atingere,ridurile s-au mai estompat si vorba vecinei mele Ana-"ce ti-ai facut la fata,ca arati minunat"! va inchipuiti bucuria de pe fata mea ,am zambit si i-am zis ,"am o crema minune de la Vichy,care m-a ajutat".
Asa ca recomand cu mare placere acest nou produs marca
Vichy
-produsul antirid Liftactiv Avanced Filler.



7 comentarii: