joi, 6 martie 2014

Rulada invelita in bacon

Rulada invelita in bacon 

H&E Reinert Romania

ingrediente-
250 gr.bacon feliat Reinert.Romania,
500 gr.carne tocata de vita,
500 gr.carne tocata de porc,
o legatura de patrunjel verde,
o legatura de ceapa verde,
8 oua,
un ardei gras rosu,
piper macinat-20 gr.
condimente 50 gr.
sare dupa gust,
ierburi aromate (tarhon),
o capatana de usturoi,
4 cepe mari ,
20 gr. boia de ardei iute.
Preparam compozitia-
 Punem intr-un vas carnea tocata de vita si de porc,peste carne adaugam 3 oua crude,patrunjelul tocat marunt,ceapa tocata marunt atat cea uscata cat si cea verde,usturoiul tocat marunt,condimente,piper,sare dupa gust,tarhon si boia de ardei iute si le amestecam foarte bine.
Asezam in tava de copt cozonacii hartie de copt si peste hartie asezam frumos felii de bacon,jumatate sa fie in tava si jumatate sa fie in afara tavii,peste feliile bacon punem jumatate din compozitie si la mijloc vom aseza 5 oua fierte si langa oua asezam felii subtiri de ardei gras rosu,apoi adaugam si cealalta jumatate de compozitie si adunam feliile de bacon peste compozitie,apoi acoperim rulada cu hartie de copt si dam tava la cuptor la foc potrivit pentru circa o ora,dupa care vom dezveli rulada sa se rumeneasca frumos baconul,mai lasam cateva minute  si oprim focul.Pofta buna!















10 comentarii:

  1. tura asta m-ai provocat :)) o sa incerc si eu aceasta reteta :) super arata :*

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte usor de facut si este si gustoasa aceasta rulada ,ce sa mai zic de aspect!

    RăspundețiȘtergere
  3. te-ai hotarat sa-ti faci blog culinar, vad :) asa am inceput si eu, cu adevarat, sa inteleg ce-i aia blogosfera.

    Reteta e de nota douazeci (Y) - asta a fost un like, pe facebook iese emoticon like.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana,nu este blog culinar este doar blogul meu unde am sa adaug ce vreau eu ,nu ma pricep prea mult insa pasac si eu cu stangul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta chiar este pe gustul meu.Mmmm....Delicioasa.Merita sa gatesti asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. dumitrascu lacramioara15 noiembrie 2014 la 01:51

    da foarte bun.arata superb!multumim de reteta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Rulada excelenta, gustoasa, aspectoasa. Acus as manca-o, dar distanta ... ma dezavantajeaza !

    RăspundețiȘtergere
  8. savuroasa si gustoasa imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  9. o bunatate o reteta pentru masa de craciun

    RăspundețiȘtergere