vineri, 28 martie 2014

Iarta-ma mama

Iarta-ma mama daca ti-am gresit cu ceva!
Intr-o buna zi un ingeras de copil trebuia  sa se nasca ,sa vina pe lume si cu lacrimi in ochi l-a intrebat pe Dumnezeu:
-Doamne cum ma trimiti singur in lume,cum am sa ma descurc eu asa mic cum sunt,cine ma va apara oare?
Si Dumezeu i-a zis:
-Cand vei deschide ochii vei avea un inger care te va proteja si va avea grija de tine si te va ajuta sa cresti mare!
-Doamne si cum o sa imi dau seama care este ingerul?
-Vei intelege cand vei deschide ochii!
Si asa a fost cand a fost sa fie!Cand a deschis ochii copilul a vazut in fata sa pe mama sa si a inteles ca acea fiinta este ingerul sau.
Anii au trecut si mama sa ,adica ingerul sau pazitor avea grija de copilasul sau sa ii calauzeasca pasii pe drumul vietii cum era mai bine .Cand drumul vietii il arunca  pe puiut jos,ea il ridica de jos il scutura de praf si il invata ca drumul vietii chiar daca are denivelari si ocolisuri poate fi trecut cu ajutor si multa iubire.
Intr-o zi insa ingerul s-a transformat in diavol si micul pui a fost parasit de catre mama sa si lumea in care a trait puiutul s-a clatinat si l-a aruncat pe pui in prapastia deznadejdii,tristetii si puiul nu a mai stiut ce sa faca.
Ingerul s-a indragostit si a uitat de ingerul sau,l-a lasat singur in casa si a plecat si dusa a fost,fara sa priveasca in urma si fara sa poata explica gestul ei.Puiul singur a asteptat ca mama sa se intoarca sau macar sa ii zica de ce a facut ce a facut si atunci a inceput sa isi puna intrebari si sufletul sau a inceput sa planga si inima sa se intreaba de atunci mereu,"cu ce ti-am gresit eu mama"??
Iarta-ma mama daca ti-am gresit cu ceva si vina mama caci am mare nevoie de tine.Astazi eu sunt mic si am nevoie de tine,maine insa s-ar putea sa ai tu nevoie de mine si atunci eu am sa te intreb ,"unde ai fost mama mea cand aveam nevoie de tine"?
imagini via google








5 comentarii: