luni, 10 martie 2014

omleta cu urzici

Omleta cu urzici
Poate eu exagerez in fiecare primavara cu preparatele de urzici vii insa sunt un deliciu usor de preparat si foarte sanatoase si astazi va voi prezenta aceasta omleta minunata!
ingrediente-
un castron mare cu urzici vii,
10 oua.
un ardei gras rosu,
un ardei iute verde,
sare dupa gust,
10 gr.piper macinat,
150 gr.branza de burduf,
 10 gr.tarhon.
Curatam bine urzicile si le punem intr-un vas cu apa rece cam 10 minute,apoi le spalam bine si le punem la fiert cu apa rece ,le lasam sa dea un colocot si oprim focul,lasam sa se raceasca urzicile in apa apoi le strecuram si apa rezultata o putem folosi ca tratament pentru par,adica ne putem spala cu aceasta apa de la urzici.Urzicile le vom spala in cateva ape si le vom lasa la scurs.Cand sunt scurse bine le luam in mana si le stoarcem foarte bine si le tocam marunt.Intr-un vas punem ouale si putina sare si le mixam foarte bine,peste ele vom adauga ardeiul tocat marunt,ardeiul iute taiat felii subtiri,piper macinat si tarhon,mestecam cu o lingura sa se omogenizeze si turnam intr-o tava in care am pus hartie de copt,deasupra adaugam cateva masline,cateva felii de ardei si cateva felii de branza de burduf,dam tava la cuptor la foc mare.Se serveste rece sau calda cu muraturi!Pofta buna!







22 de comentarii:

  1. super delicioasa vreau si eu 4 porti se poate

    RăspundețiȘtergere
  2. ador brinza de burduf si ouale super delicioasa reteta

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii Brandusa ca aceasta reteta am facut-o si eu ,dupa ce m-am inspirat de pe blog-ul tau :) a iesit foarte delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. gustoasa si sanatoasa felicitarii pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaiii cum arata, abea astept sa fac urzici, nu am mancat inca anul asta, iar reteta ta este delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am mancat niciodata. Sunt curioasa ce gust are.
    Au inceput deja sa apara urzicile in curte la tara asa ca voi face un tur pe acolo sa vad ce gasesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place branza de burduf, cu mamaliga. Yam! Nu mananc urzici, ca nu-mi place sa le curat. Nu-mi trimiti si mie o portie?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am folosit urzici la gatit, doar ceai ne mai facea mama. Sigur e gustoasa omleta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu imi plac urzicile, cu toat ca stiu ca sunt foarte bune, mai ales acum primavara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce pofta mi-ai facut de urzici!Saptamana aceasta clar 'copiez reteta ta'Multumim de reteta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte delicios, dar mie nu-mi plac urzicile.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai nu merg eu zilele astea la cules de urzici? Sa vezi ce ompleta le pregatesc sotului si copiilor, or sa se-nchine :) N-am mai mancat pana acum,dar voi incerca sa o fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Urzicile sunt preferatele mele. Mama imi face in fiecare an. Eu le mananc cu oua ochiuri sau cu usturoi

    RăspundețiȘtergere
  14. Pare interesanta. Totusi, ma bati daca.ti zic ca eu nu pun gura pe urzici? Sau stevie, loboda, spanac si orice de genul asta?

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place omleta dar nu-mi plac urzicile deloc. Oricum e o mancare perfecta pentru primavara.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie nu mi plac urzicile dar poate o sa incerc si reteta asta.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu am incercat pana acum mancare cu urzici, dar e buna si gustoasa(din cate am inteles). La noi cresc in curte, dar le dam la pui de curca in loc sa le pastram.

    RăspundețiȘtergere
  18. Deci aveam nevoie de o notificare. Au aparut urzicile? Super! Ador urzicile. O sa fac si eu ceva bun din ele. O sa incerc si reteta ta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie nu-mi plac urzicile, in schimb sotul ma innebuneste cu ele :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Am vazut urzici inca de acum doua saptamani, dar cum am fost tot pe drumuri nu am luat. De astazi ma linistesc si cred ca maine dau o tura prin piata dupa ele.

    RăspundețiȘtergere
  21. sincr pana acum 2-3 ani nu am mancat urzici .. dupa ce le-am descoperit si le-am gatit asa cum am vrut eu mi-au placut

    RăspundețiȘtergere