joi, 5 martie 2015

Tort Forest



 Tort Forest:)

 Ingrediente pentru blat:
-11 oua,
-11 linguri de zahar,
-6 pliculete zahar vanilat,
-1 plic praf de copt,
-8 linguri nuca macinata,
-3 linguri de faina de grau,
-2 linguri de cacao,
- 1 lingura de otet de mere.

 Ingrediente pentru crema :
-1 kg.smantana fara grasimi,
-4 linguri de zahar,
-3 pliculete de zahar vanilat,
-2 plicuri intaritor de frisca.

 Ingrediente pentru bombonele:
-1 ciocolata amaruie,
-100 gr.migdale (50gr.pentru umplutura bombonelelor,50 gr.pentru ornat),
-50 gr.nuca de cocos,
-50 gr.unt.

 Ingrediente pentru umplutura si pentru ornat:
-50 gr.ciocolata menaj,
-1 compot de ananas,
-2 banane,
-1 portocala.

  Mod de preparare pentru blat:
 Se separa albusurile de galbenusuri si punem in vasul robotului doar albusurile,adaugam zaharul si zaharul vanilat , mixam la viteza mare pana obtinem o pasta alba si consistenta,adaugam galbenusurile si continuam mixarea cateva minute,apoi adaugam nuca macinata,faina si praful de copt stins cu otet de mere,mixam bine si turnam compozitia intr-o tava in care am pus hartie de copt.Dam tava la cuptorul incalzit deja ,pentru o ora.Cand este gata inchidem focul si scoatem tava pe aragaz,lasam sa se raceasca in voie si abia dupa aceea taiem blatul in trei foi.

 Mod de preparare pentru frisca:
 Se pune smantana in vasul de la robot,se adauga zahar ,zahat vanilat si intaritorul de frisca ,se mixeaxa la viteza mare cateva minute,pana se fac floricele deasupra,apoi oprim robotul.

 Mod de preparare pentru bombonele:
 Se pune apa intr-o oala si se pune pe foc,punem peste aceasta apa o alta oala mai mica in care punem ciocolata rupta bucati si untul,lasam sa se topeasca si amestecam intr-una pana obtinem o crema omogena.Adaugam nuca de cocos si amestecam .Punem pe maini manusi de unica folosinta ,luam cate un pic de compozitie o punem in plama si introducem in mijloc cate o migdala,adunam compozitia sub forma de mingiuta,o dam prin nuca de cocos si o lasam in farfurie sa se raceasca.
 Din ciocolata am turnat in forme si am facut o ciupercuta,cateva floricele si o inimioara pe care le-am folosit la ornarea tortului.

 Intr-o tava asezam o foaie de blat pe care o umezim cu sirop de la compotul de ananas,punem un strat de frisca,adaugam bucati de ananas ,felii de banane si felii de portocale,mai adaugam o foaie de blat, il umezim cu sirop de la compot,inca un strat de frisca,ananas,banane si portocale,apoi venim cu ultima foaie de blat pe care il umezim cu sirop.Ornam tortul cu frisca din belsug si la final asezam bombonelele,formele de ciocolata,suflam peste tort fulgi de ciocolata menaj si asezam migdale din belsug.Pofta buna!





















25 de comentarii:

  1. Ma bucur ca l-am nasit, dar sunt trista ca nu-l pot gusta. Arata foarte bine si cred ca la gust e formidabil. Mai vreau asa retete de bunatati!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tortul acesta este...uimitor !!! Atatea fructe adunate la un loc, multe arome care iti fac papilele gustative sa...plinga....
    O minunatie ! Trebuie sa vad cati km am pina la tine...
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  3. un tort delicios si savuros un banane preferatul meu

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm, o felie si la mine? Daca se mai gaseste, desigur..!

    RăspundețiȘtergere
  5. un tort minunat felicitarii pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  6. O reteta minunata. Tortul este excelent!

    RăspundețiȘtergere
  7. E ceva de munca la el, mai ales pentru o neexperimentata in prepararea torturilor, ca mine, dar arata bine si pot doar sa banuiesc ca este delicios si nu se compara cu torturile alea pline de e-uri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este usor de facut,nu chiar greu,il poate face oricine,pas cu pas si apoi gustul nu se compara cu cel din comert!

      Ștergere
  8. Imi place pentru ca e simplu si usor de facut. Exact genul de tort pe care il fac si eu. Si se face si relativ rapid, asa-i? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Woow!! Ce tort!! O combinatie placuta de arome. Yummy!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata foarte frumos tortul tau. Am salvat si eu reteta, cred ca a fost delicios.

    RăspundețiȘtergere
  11. E un tort foarte frumos si cred ca si gustul e pe masura. Mi-ai facut pofta de dulce de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Este unul dintre torturile mele preferate, desi nu il prea fac, mi se pare cam multa munca la el pentru lenesa care am devenit.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai, deci am salivat aici pe tastatură, mi-e poftă de un tort bun cu ciocolată făcut în casă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow, foarte reusit ca si aspect! Uneori ma gandesc ca e destul de greu sa faci un tort home made sa arate bine, asemeni celor din reviste, dar presupun ca daca am rabdare si putina inspiratie nu are ce sa fie asa greu. Tie una ti-a iesit perfect!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cat de bine arata! Cred ca e super bun! Daca stateai mai aproape de mine, la tine eram prezenta pentru degustare!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce delicios arata! Si eu cautam zilele astea o reteta pentru un tort mai special intrucat este ziua tatalui meu :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow, ce mare e, cred ca o sa ti ia o gramada sa il termini 😂 cat despre rezultatul in sine, nu stiu, nu sunt mare fana dulciuri, dar ar merge la o ocazie speciala.

    RăspundețiȘtergere
  18. Tortul Forest este preferatul meu, dar nu am indraznit nicidoata sa-l fac acasa. Cred ca ar fi timpul sa imi fac curaj mai ales ca acum am si reteta de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Arata foarte bine, iar ingredientele imi dau certitudinea ca e si gustos.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bine ca ai pus poze pas cu pas, asa ca pentru incepatori ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac retetele tale care contin multa nuca astfel incat ajungi sa nu mai pui faina aproape deloc.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cred ca e delicios. Ai combinat aromele într-un mare fel.

    RăspundețiȘtergere
  23. Niciodata n-am facut un tort. Mi se pare enorm de mult de munca si daca dau gres, atunci este si mai grav :)

    RăspundețiȘtergere