sâmbătă, 14 martie 2015

Participa si tu la BlogEaster 2015 si castiga un Allview E2 Jump







    



 Detii un blog ,iti place sa scrii ,atunci e momentul sa participi la campania- BlogEASTER "si poti castiga un ALLVIEW E2 Jump” pana pe 5 Aprilie 2015!







 Am un blog si da imi place sa scriu,imi place sa scriu povesti frumoase inventate de mine,povesti despre oameni pe care i-am intalnit pe drumul vietii si care si-au pus amprenta asupra mea sau a vietii mele intr-un fel sau altul.Povesti despre tara mea cea minunata,povesti despre locuri ,despre lucruri care mi-au marcat mie trecerea prin viata si imi mai place sa scriu povesti pe teme date.Imi place sa pregatesc celor dragi mancaruri cu gust si imi place sa le adaug pe blogul meu cu speranta ca vor fi si altii care vor dori o anume reteta din bucataria mea si de pe blogul meu!
 

 Competitia BlogEaster 2015 organizata de catre BlogAwards , in parteneriat media cu Blogatu.ro imi ofera oportunitatea de a scrie noi povesti si de a-mi pune mintea la munca.Asa creierul meu va fi ocupat cu lucruri creative si imi ofera posibilitatea de a castiga premii atractive.

  Nu reusesc eu sa fiu la inaltime mereu ,insa incerc sa dau tot ce este mai bun din mine si incerc sa nu dezamagesc organizatorii,cititorii si incerc sa nu ma dezamagesc pe mine.
 Unele teme nu sunt chiar pe placul meu sau pe sufletul meu,insa tocmai aceasta este marea provocare,sa scriu,sa ma dezvolt si sa incerc timid ,timid sa patrund in alte domenii .

 Smartphone-ul ALLVIEW E2 Jump este trofeul pentru cel mai bun blogger al acestei editii ,trofeu la care eu nici nu sper ,eu doar visez ca va fi al meu si doar atat.Competia va fi grea caci bloggerii sunt multi si foarte buni in ceea ce fac.Insa fiind si eu un om,un individ ,tind spre mai mult ,spre mai bine si spre perfectiune si de ce nu poate intr-o buna zi trofeul va fi al meu!

 Smartphone-ul ALLVIEW E2 Jump inseamna:
-nonconformism,
-tinerete,
-energie,
-miscare,
-viteza,
-adrenalina ,
-rezistenta extrema,
-momente intense,
-clipe de neuitat.

 Telefonul este dotat cu:
-Standard IPX5, interior capsulat,
-Doua difuzoare frontale cu auditie stereo,
- Display 4,5" IPS, 854X480px,
- CPU Quad Core 1.3GHz,
- GPS, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Display, Bluetooth 4.0,
- Android™ 4.4, KitKat®,
- Camera principala 5MP AF, rec. Full HD, HDR,

-Camera frontala,
- Memorie Flash: 8GB,
- Memorie RAM 1GB,
-Baterie:Li-ion 2000mAh.

 Daca v-am captat atentia asupra acestei competitii ,atunci este timpul sa participam impreuna si sa luptam pentru acest premiu dar si pentru alte premii interesante!

2 comentarii:

  1. Imi place telefonul acesta si cred ca mi se potriveste acest telefon.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte misto telefonul. Resisten si foarte tineresc. M-a impresionat placut

    RăspundețiȘtergere