luni, 30 martie 2015

Gateste cu inima si fii ambasador Vegeta!







 Gateste cu inima si fii ambasador Vegeta !
 Fericirea se gaseste in micile placeri ale vietii si micile placeri ale vietii sunt atat de aproape de noi si ne bucuram de ele clipa de clipa fara sa ne dam seama .Conform conceptiei lui Aristotel omul are cinci simturi :vazul ,auzul ,mirosul,gustul si simtul tactil si atunci cand unul din cele cinci simturi este satisfacut atunci noi oamenii suntem fericiti.
 Vederea unui peisaj,a unei imagini placute ne fac sa fim fericiti,cand auzim o veste buna ,devenim brusc fericiti,cand simtim in aer un miros placut,deja ne relaxam si  devenim fericiti,cand atingem ceva moale ,pufos,matasos ,simtim cum fericirea ne patrunde pana in suflet.Fericirea cea mai mare este atunci cand gustam ceva si coardele papilelor noastre gustative sunt in extaz.Mai vin si zic tot eu ca omul nu poate trai fara sa manance ,sa bea apa si sa respire aer,deci mancarea este cea care tine pe om in viata,fara mancare nu am putea trai si nu am putea fi  fericiti.
 Din dorinta de a face pe cei dragi fericiti s-a nascut Vegeta,un amestec de legume care face minuni in bucatariile gospodinelor ce iubesc pe cei pentru care gatesc.
 Eu iubesc mult familia mea,dar niciodata nu le zic cat ii iubesc,eu doar stiu sa le arat prin gesturi,prin tot ceea ce fac  si cand sunt in bucatarie si  gatesc ,adaug iubirea mea in orice preparat ,caci secretul nu consta in ambalaj ,nu este culoarea ,nu este aspectul deosebit ,secretul este gustul perfect si mancarea devine mai gustoasa cu Vegeta-Podravka!

 A fi blogger oficial Vegeta este o mare raspundere si nu stiu daca as merita aceasta onoare din partea Vegeta,insa aspir si eu la acest mare titlu ca orice blogger inscris pe platforma Blogal Initiative si daca as deveni si as castiga as darui tot ce castig celor mai putin daruiti de catre soarta.As darui unei case de batrani bucuria de a fi fericiti macar pentru o clipa ,la o masa,intr-o zi de sarbatoare.Si cum in curand vom sarbatori Invierea Domnului ,as putea sa fiu alaturi de acei batrani care nu mai au pe nimeni si care asteapta sa se deschida usa, sa vada pe cineva drag in prag,caci se zice ca in aceasta mare zi nu te poti aseza la masa dupa ce vii de la biserica daca nu ai daruit din bucatele tale celor nevoiasi.

 Blogul nu este pentru mine o sursa de venit,nu imi castig existenta din articolele mele,blogul meu este cartea sufletului meu si daca castig ceva imi place sa daruiesc.Caci asa cum ma bucur eu cand castig ,tot asa se bucura si cei care primesc atunci cand eu le daruiesc si un blogger Vegeta asta trebuie sa faca ,sa daruiasca cu multa iubire tot ceea ce primesc,caci Vegeta- Podravka s-a nascut din  iubirea de a darui iubire!


4 comentarii:

  1. Ai scris din inima si ai dovedit ca mai ai ceva in plus simtul cronologic si..bunul simt

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu e nici o rusine si nici o infractiune sa vrei sa castigi bani din blogging. Dimpotriva, daca se poate si asta, de ce nu? De ce sa nu simti bucuria ca munca ta de a scrie constant pe un blog e rasplatita si material?

    RăspundețiȘtergere
  3. ADOR VEGETA SUPERB ARTICOL MI-A PLACUT MULT

    RăspundețiȘtergere
  4. ador vegeta da savoare mincarurilor le da stralucire

    RăspundețiȘtergere