duminică, 23 iulie 2017

Sa ne simtim bine cu SLEMOL!

 

                                                                             

  Sa ne simtim bine cu SLEMOL

  Este vara,este soare si tare cald iar noi femeile ne dorim sa aratam bine,sa fim frumoase si sa nu se uite lumea dupa noi sau mai bine zis dupa colaceii ce ne tin mai mult in stare de letargie decat de miscare.Eu sunt o persoana activa si imi place mult sa calatoresc,sa urc poteci prin munti,sa ma scald in apa marii si sa ma simt bine in pielea mea.Oricat as incerca sa tin o dieta sa dau cateva kilograme ce se pun pe vreme de iarna,nu reusesc mereu,apar ispite culinare de tot felul ce imi fac cu ochiul si parca ma invita sa le prepar si de ce sa nu le si consum si uite asa ma trezesc primavara ca nu ma mai pot imbraca cu rochita din vara trecuta si ca nu imi mai place sa ma uit in oglinda.De muncit muncesc foarte mult si consum multa energie dar ca sa pot munci imi trebuie si un aliat care sa ma sustina si l-am si gasit:Slemol se numenste aliatul meu.Un produs alimentar,100% natural din plante ayurvedice ce contribuie la obtinerea unei siluete armonioase si a unui echilibru pshio-emotional optim prin mentinerea unei greutati corporale normale.Cat de bine m-am simtit cand dupa doua saptamani de tratament m-am intalnit cu o prietena si mi-a zis ca era cat pe ce sa nu ma recunoasca asa de mult am slabit.Va spun drept ca imi salta inima de bucurie,auzind cuvinte ce plac urechiuselor mele si eu ca o buna prietena i-am dezvaluit micul meu secret pe care l-am descoperit cu ajutorul celor de la Brander si ea tare fericita a inceput  lupta cu kilogramele,cu colaceii si cu starea proasta pe care o avem mai toti cand nu ne simtim bine in pielea noastra.
 Slemol contribuie la:
 -mentinerea unui apetit sanatos,normal si intensifica arderea glucidelor si lipidelor la nivel celular,
 -sustine un metabolism normal si a greutatii corporale optime,
 -regleaza digestia si tranzitul intenstinal,
 -intensifica eliminarea toxinelor din organism,
 -imbunatatirea tonusului si santatii organismului.
 Slemol contine:
 -Garcinie cambogia,
 -Commiphora mukul,
 -Tinospora corddifolia,
 -Piper longum
 -Glycyrrhiza glabra,
 -Zingiber officinale,
 -Terminalia chebula,
 -Terminalia belerica,
 -Emblilca officinalis,
 -Acacia arabica.
 Daca si tu doresti sa te simti bine in pielea ta,atunci SLEMOL este solutia!
                                                                 


  


15 comentarii:

  1. Bun de știu pentru cine vrea un ajutor în procesul de slăbire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prefer sa ,,umblu'' la alimentatie, nu neaparat o dieta drastica si putin sport. Buline de slabit nu-mi place sa iau, n-as incerca.

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi excelent sa ne putem bucura de efectele lui, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie cateodata sa avem si putin ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu prefer sa tin o dieta... dar fiecare este liber sa faca/foloseasca ce doreste pentru a ajunge la o silueta "perfecta". :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Din fericire am un metabolism care ma ajuta sa ma mentin mereu supla. Insa de putin ajuor are nevoie sotul meu. Pacat ca sta prost cu vointa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu m-am luptat niciodata cu slabitul, ba din contra mereu am cautat retete sa ma ingras :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu am nevoie sa slabesc din fericire pentru ca altfel nu stiu ce faceam fiindca eu nu suport pastilele de nici un fel.

    RăspundețiȘtergere
  9. As lua si eu pastile dar sincer nu ma pot abtine de la mancat paine si ddulciuri.Asa ca iau pastile degeaba si poate chiar imi fac rau

    RăspundețiȘtergere
  10. E bun daca reuseste sa taie pofta de dulce, e cea mai grea povara intr-o dieta.
    EU m-am invatat fara dulciuri cand tin dieta foarte serios. Imi fac acasa produse conforme dietei mele si parca mai usor trece.

    RăspundețiȘtergere
  11. am si eu acest supliment, dar programul meu haotic imi cam da de furca cu administrarea :( asa ca nu am facut mare lucru cu el...

    RăspundețiȘtergere
  12. Iau si eu de vreo 2 saptamani. Chiar scade pofta de mancare de la el. De dulce nu imi dau seama, nu stiu daca m-am abtinut eu de la dulce sau daca nu mai am pofta de dulce si de asta nu cumpar. E putin complicat :)) Oricum eu sunt multumita ca nu mai imi e asa foame

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am intors din vacanta cu 2 kg in plus, asa ca astazi mi-a sosit si mie Slemol...nu de alta ... dar cele 2 kg puse in vacanta s-au adaugat peste cele 6 pe care le aveam in plus din alte vacante.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ar fi bine sa nu avem complexe de inferioritate si sa ne simtim bine in pielea noastra, dar daca nu putem atunge acest ideal merge sa incercam sa-l atingem cu Slemol.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am luat nicoodata pastile de slabit. Poate ca daca as mai avea de dat mai multe kilograme as fi putin mai motivata si as renunta la mancatul haotic

    RăspundețiȘtergere