duminică, 30 iulie 2017

Despre casatorie



   Despre casatorie!

  Casatoria nu este un simplu act care uneste doua persoane,casatoria este un act ce uneste doua suflete!Pacat ca unii uita de ce s-au casatorit cu toate ca nu i-a lovit alzheimer cu bata,uita ce au promis in fata Sfantului Altar.Si uite asa se intalnesc pe holurile tribunalului si isi arunca vorbe ce greu pot fi inghitite.Zilele trecute povestea un preot in Sfanta Biserica o istorioara adevarata dar trista din pacate,am sa va spun si voua istorioara sa vedeti si voi ce inseamna sa fii casatorit!
 Un batranel asa cam de vreo 80 de statea pe holurile unui spital si cand nimeni nu l-a vazut a intrat iute in cabinetul de urgente cu un deget invelit intr-o batista.
 -Ce ai patit tataie de ai intrat inainte la altii mai grav ce sunt pe targa,il intreba asistenta.
 -M-am taiat la un deget si trebuie sa ma pansati iute ca in 15 minute am intalnire cu sotia sa iau masa!
 -Dar unde este sotia ta?
 -La ospiciu,i-a raspuns tataie!
 -Si ce face acolo?
 -Are alzheimer de multi ani!
 -Si ce te grabesti,ce crezi ca ea te mai recunosate,mai stie cine esti,ce rost are sa te grabesti asa?
 -Ea nu ma recunoaste de multi ani,insa nu asta conteaza,conteaza ca eu stiu cine este ea si cine sunt eu,eu sunt sotul ei!!
 Aceasta este dragilor casatoria,sa nu uiti cine este cel sau cea cu care ti-ai unit destinul si chiar daca se intampla ruptura sa nu te balacaresti in public si sa uiti cuvintele rostite in fata altarului!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu