duminică, 7 septembrie 2014

Pizza de casa

Pizza de casa ,
gustoasa si delicioasa,
buna de pus pe masa! :)

Ingrediente-
pentru patru pizza-
1 kg.faina,
12 oua,
1 ketchup picant ( 500ml),
50 ml.ulei,
1 cub de drojdie marca pakmaya,
1 borcan de ciuperci taiate si fierte marca sun food,
1 cutie boabe de porumb dulce,marca sun food,
1 ardei capia rosu,
o rosie mare,
500 gr.salam uscat,
200 ml.iaurt,
sare dupa gust,
400 gr.cascaval.


Mod de preparare-
Se pune faina intr-un vas si peste faina adaugam drojdia stinsa cu un strop de sare si iaurt,adaugam un ou si continuam framantatul cu apa ,mai spre final adaugam uleiul si framantam foarte bine aluatul ,pana obtinem un aluat elastic si apoi il lasam jumatate de ora sa se odihneasca.Impartim aluatul in patru foi egale si vom face patru foi rotunde pe care vom pune toate ingredientele in mod egal-ciupercile,rosiile tocate,ardeiul taiat felii,porumbul boabe,ouale batute spuma,cascavalul ras si ketchup-ul picant.Vom coace pizza in tava in care am pus hartie de copt.Pofta buna!











 “Particip cu aceste retete la concursul Masterchef la mine acasa cu sun food , de pe blogul Laura Adamache Retete Culinare“.

10 comentarii:

  1. deci asta e secretul aluatului ;) iaurtul!
    pacat ca nu stam mai aproape....ca n-as mai avea timp de net :)) si nici tu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea eu consider ca iaurtul face orice fel de aluat sa fie fraged si numai bun de pregatit orice fel de pizza >d<

      Ștergere
  2. PIZZA DE CASA BUNA SI GUSTOASA / ARATA SUPERB SI NE INVITA LA MASA!

    RăspundețiȘtergere
  3. delicioasa si gustoasa arata minunat o reteta de vis

    RăspundețiȘtergere
  4. dumitrascu lacramioara10 septembrie 2014 la 11:48

    ..a mai ramas vreo portie?!-prin curier...trimiteti?!.

    RăspundețiȘtergere
  5. arata delicios vreau si eu o bucatica

    RăspundețiȘtergere
  6. 12 oua?!!!!!nu e cam mult la 1 kg. de faina?nici la cozonac nu se pun atitea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii ce inseamna aluat dintr-un kg.de faina la pizza????

      Ștergere
    2. daca citeai in mod de preparare ai fi vazut cate oua am pus la aluat si ce am facut cu celelalte oua :)
      Am pus un ou la aluat si din restul am facut patru bucati de pizza si ouale le-am batut si le-am pus peste pizza :)

      Ștergere