luni, 17 februarie 2014

Bors de sfecla rosie(reteta de post)



Bors de sfecla rosie-reteta de post
1 kg.cartofi,
2 sfecle rosii
0 ceapa
o radacina de pastarnac
o radacina de morcov
o legatura de patrunjel verde,sare dupa gust
500 ml.bors din tarate de grau
2-3 linguri paste de tomate
Se curata cartofii si se taie cubulete,se spala bine si se pun intr-un castron cu apa rece sa nu se inegreasca pana pregatim toate legumele necesare.Curatam morcovul ,pastarnacul si radacina de patrunjel si le taiem cubulete,curatam ceapa si o tocam solzisori foarte subtiri,curatam sfecla rosie ,o spalam si o taiem felii foarte subtiri si punem la fiert toate legumele cu apa si putina sare la foc mare,cand sunt fierte bine adaugam pasta de tomate,borsul acru ,insa gustam sa nu devina chiar foarte acra ciorba si sare daca mai trebuie,lasam sa traga un clocot si oprim focul.Se serveste cu ardei iuti si este o reteta foarte usor de pregatit,foarte delicioasa si foarte ieftina.Pentru cei care nu tin post aceasta bunatate poate fi servita cu smantana.Pofta buna!

11 comentarii:

  1. wow ,foarte bine arata acest bors ,cred ca este foarte buna ,eu nu am facut niciodata ,dar aproape m-ai convins .O sa incerc si eu cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai se apropie postul si cu banuti foarte putini poti sa gatesti acasa ceva natural si pentru intreaga familie!

      Ștergere
  2. as minca si eu bors de sfecla imi place foarte mult sfecla

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mancat niciodata, dar simt ca m-as putea indragosti de borsul acesta, pentru ca este foarte sanatos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un adevarat deliciu si merge si pentru cei pretentiosi cu smantana <3

      Ștergere
  4. este ceva natural,usoara de facut si delicioasa <3

    RăspundețiȘtergere
  5. EU VREAU SA VA SPUN CA AM GATIT RETETA SI ESTE NEMAPOMENIT DE BUNA MIE IMI PLACE FOARTE MULT RECE.MULTUMESC BRINDUSA.

    RăspundețiȘtergere
  6. o reteta usoara de vara plina de vitamine arata super felicitarii brindusa

    RăspundețiȘtergere
  7. O CIORBA DELICIOASA ADOR SFECLA CA ESTE SANATOASA

    RăspundețiȘtergere