joi, 20 februarie 2014

Tort diplomat :)

Tort diplomat:)
Pentru crema -
4 oua,
4 linguri de zahar,
200ml.lapte dulce fiert si racit,
200 ml.smantana.
1 plic de zahar vanilat
4 plicuri de gelatina a 10 gr.pliculetul
o cutie de compot de ananas
4 kiwi
2 banane
Pentru ornat-
400 gr.smantana
4 linguri de zahar,
un plic zahar vanilat
2 kiwi
Se pun ouale in vasul de la robot impreuna cu zaharul ,zaharul vanilat si incepem sa mixam,adaugand pe rand laptele dulce si smantana apoi le punem pe foc mic mestecand intr-una pana incepe sa se ingroase un picut,apoi dam oala la rece.Adaugam gelatina muiata cu putina apa cu cel putin 30 de minute si mestecam bine pana se topeste bine gelatina si se incorporeaza perfect.
intr-o forma tip inimioara se aseaza folie de aluminu si asezam in forma pe margini felii de ananas si felii de kiwi,pe fundul formei asezam tot felii de ananas si felii de kiwi si turnam apoi compozitia in forma,peste compozitie adaugam doua banane taiate felii si dam 5 minute forma la frigider ,apoi o scoatem si asezam peste compozitie felii de kiwi,dam forma la frigider pentru cel putin 12 ore.
Punem in vasul de la robot smantana cu zaharul si zaharul vanilat si mixam foarte bine pana se face frisca.
Scoatem forma din frigider si desprindem usor blatul de pe tava si ornam apoi cu frisca .Apoi asezam felii de kiwi taiate in forma de inimioara.Pofta buna!
Am facut acest tort in forma de inimioara pentru ziua de Dragobete :)





16 comentarii:

  1. superb,usor de facut,.eu il fac cu drag de fiecare data cand vrem ceva dulce.este racoritor si foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata asa de bine! Si mie imi place acest tip de tort,foarte gustos si usor

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super...........este foarte delicios este printre torturile care imi plac cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. EU VREAU DAR CUM IMI TRIMITI ARATA DIVIN

    RăspundețiȘtergere
  5. ei Claudia ,poate ajung eu la tine intr-o zi sa iti duc un tort !

    RăspundețiȘtergere
  6. UN DELICIU SINT SIGURA CA ARE UN GUST MINUNAT

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca am sa iau si eu reteta de la tine. L-am facut o singura data dupa o reteta dintr-o carte de bucate si nu s-a prins crema deloc, desi am pus 4 pliculete de gelatina. M-am temut sa mai incerc vreodata. Dar e prea bun ca sa renunt de tot! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oana ,este usor de facut acest tort insa atat de mult conteaza cum moi gelatina,cum o pui peste crema ,de exemplu gelatina o pui la imuiat in apa rece in momentul cand incepi sa lucrezi la crema,crema nu trebuie sa fiarba mult ,doar pana vezi ca se ingroasa foarte putin,apoi lasi crema la racit insa nu trebuie sa fie rece ,trebuie sa fie calduta ca apa de vara altfel gelatina nu se va incorpora bine in crema.Aceste etape sunt foarte importante ,sa stii ca am facut de multe ori ,cand am facut pentru mine mi-a iesit superb,cand m-a rugat cineva sa fac nu mi-a iesit,deci a gresi e omeneste ,cine nu face nu poate gresi!

    RăspundețiȘtergere
  9. o reteta minunata un tort de vis racoritor si gustos

    RăspundețiȘtergere
  10. arata delicios un tort racoritor si frumos

    RăspundețiȘtergere