joi, 13 februarie 2014

Astazi a batut la usa mea postasul:)

Astazi a batut la usa mea postasul:)

Si cu un bazait de BUZZStore prietena mea virtuala Amalia Sasarman mi-a facut o surpriza minunata.Deci astazi minunata mea prietena mi-a facut o bucurie si mi-a demonstrat inca o data ca bucuriile mari vin din lucruruile marunte venite pe neasteptate,iti multumesc draga prietena!.
Si fiindca tot a venit ,am zis sa si testez si am si spalat o masina de rufe sa vad daca intr-adevar este asa cum se prezinta si am fost foarte multumita de rezultatul obtinut ,adica spalare la temperatura scazuta si curatarea petelor!




9 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai folosit mostra trimisa de mine si ca esti multumita de rezultat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gestul tau este de admirat,mereu ai fost draguta cu mine si de cate ori mi-am dorit ceva ,tu ai fost prietena care mi-a indeplinit dorintele <3

      Ștergere
  2. felicitarii sa le folosesti cu placere mi-ar place sa am si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult iubita,am avut si eu placerea sa primesc sa testez de la prietena mea Amalia!

      Ștergere
  3. ce .frumos cand ai prieteni adevarati si impart cu tine tot ce este bun ,nou si util...astept pareri si impresii ca o sa cumpar si eu Persil gel ca am auzit numai de bine :0

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am folosit mostra si am fost multumita de rezultat,imi doresc ceva care sa nu lase urme de pete mai ales la rufe colorate

      Ștergere
  4. ador persil spala bine si are un parfum minunat baia miroase a florii cind spal cu el

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte bun persil l-am incercat si eu

    RăspundețiȘtergere