duminică, 9 februarie 2014

Paste cu sos de rosii si macrou!




Paste cu sos de rosii si macrou

doua cutii macrou in sos de rosii
300 gr,paste
400 gr,rosii in sos
o ceapa mare
10 gr.boia de ardei iute
condimente
sare dupa gust,
50 ml.ulei

Floriol pofta de viata
Se pune apa la fiert intr-un vas si cand apa fierbe adaugam pastele peste apa clocotita si le lasam la fiert pentru 8 minute,dupa care la vom clati cu apa rece.Curatam ceapa si o tocam solzisori de peste si o sotam,peste ceapa adaugam rosii in sos,boia de ardei,condimente,sare dupa gust si la le lasam la foc mic pentru cateva minute,dupa care vom adauga pastele si le vom lasa la fiert la foc mic cam cinci minute si la final adaugam macroul in sos ,mai lasam la foc mic cinci minute.Pofta buna!

7 comentarii:

  1. sardine sau macrou? cred ca merg la fel cu paste!

    RăspundețiȘtergere
  2. merge orice fel de conserve de peste in sos de rosii ,data trecuta am facut cu sardine acum am facut cu macrou.

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI BRINDUSA PENTRU BLOG O SURPRIZA PLACUTA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Elena,nu ma pricep eu ,dar incerc sa invat singurica fara ajutor sa stii :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. ei nu chiar super,insa e un nou inceput,multumesc mult de aprecieri <3

      Ștergere
  5. ador macroul este preferatul meu o reteta de vis ai facut o sa fac si eu

    RăspundețiȘtergere