vineri, 21 februarie 2014

Tarta cu hulughite (ghebe) si sunca

Pentru serile racoroase cand ne place mirosul painii copate in cuptor cu arome fel de fel am pregatit o tarta pentru pofticiosi :))
Pentru aluat-
400 gr.faina de grau
un cub de drojdie Pakmaya Romania
un ou
50 gr.unt
200 ml.iaurt
apa calduta,
sare dupa gust
3-4 linguri ulei
Se pune faina intr-un vas si peste faina punem oul,untul,iaurtul caldut si drojdia stinsa cu putina sare si apa calduta,apoi facem un aluat suficient de tare,spre final adaugam cateva linguri de ulei si framantam foarte bine pana se desprinde usor aluatul de pe vas.Lasam sa creasca pana pregatim compozitia .
Compozitia pe care o vom pune peste foaia de aluat-
un castronel cu bureti fierti si taiati,
200 gr.smantana,
200 gr.cascaval
4-5 oua
300 gr.sunca de Praga
sare dupa gust,
condimente tot dupa gust(piper macinat)
Punem smantana intr-un vas si peste ea adaugam ouale ,putin piper macinat,putina sare si mestecam foarte bine,adaugam buretii,sunca taiata cuburi.
Cand aluatul a crescut facem o foaie din aluat rotunda si o punem intr-o tava in care am pus hartie de copt si peste foaia de aluat turnam compozitia si peste compozitie punem cascaval ras,apoi dam tava la cuptor circa o ora la foc potrivit.Se serveste calda,rece ,cu sau fara katchup.Pofta buna!

Pakmaya Romania









6 comentarii:

  1. F. gustoasa, sper sa-mi pastrezi o feliuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este Marie este gustoasa si uosr de preparat ,multumesc mult de aprecieri !

      Ștergere
  2. Chiar mi-ai facut pofta :) la cat de bine arata ,chiar te-as lua la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa Anita ca iti fac eu o vizita si iti pregatesc bunatati !

    RăspundețiȘtergere
  4. arata divin vreau si eu o reteta apetisanta plina de savoare

    RăspundețiȘtergere