luni, 10 februarie 2014

Cu Pakmaya Romania bunatatile pregatie in casa sunt speciale!

Cu Pakmaya Romania bunatatile pregatie in casa sunt speciale!

De curand am descoperit pagina de facebook Pakmaya Romania care ne prezinta cate bunatati se pot face in bucataria noastra .
Eu ce sa zic ,eram fan al acestui  produs fara reclama si cred ca fiecare din noi a folosit macar o data acest produs,insa dorinta de a incerca sa fiu mai buna in tot ceea ce fac,sa incerc sa ma depasesc pe mine insami,m-am apucat de pregatit bunatati folosind minunata drojdie Pakmaya si mare minune mi-a si iesit.Am reusit sa fiu coperta https://www.facebook.com/PakmayaRomania?fref=ts pentru o saptamana.
Am sa atasez minunata poza ce detine in aceasta saptamana coverul Pakmaya si coverul paginii mele!
 Din episodul “Bunătăţi bine crescute cu Pakmaya”mai adaug tot 10 cele mai TOP 10 "Bunătăţi bine crescute cu Pakmaya România".Felicitari tuturor care se afla in top dar felicitari si celor care stiu sa folosesca mereu produse de calitate atunci cand vine vorba de sanatatea familiei sale!.....































14 comentarii:

  1. Ce bucurie mi-ai facut Brindusa, ca ai inclus si poza mea din Top 10! Produsele Pakmaya sunt cu adevarat exceptionale, iar bunatatile din bucataria ta imi iau foarte multe minute in care ma gandesc cum sa fac sa ajung la tine si sa le gust si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. FELICITARII BRINDUSA TU GATESTI EXCEPTIONAL DE FIECARE DATA .PRODUSELE Pakmaya SINT MINUNATE SI EU LE FOLOSESC CU MARE PLACERE

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI BRINDUSA DIN MAINILE TALE IES ADEVARATE SPLENDORI.SI EU FOLOSESC PAKMAYA CIND FAC COZONACII MEI DELICIOSI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Elena,lasa ca nu ma plang nici cu tine ,stiu ca tu faci cozonaci deliciosi mereu !

      Ștergere
  4. Felicitari Brindusa!!!Ma bucur ca apare si coronita mea in topul 10 Pakmaya :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru cele mai bune rezultate trebuie sa folosim cele mai bune produse de aia si noi suntem fani Pakmaya

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Brindusa ! Cu aceste produse poti face de toate

    RăspundețiȘtergere