luni, 17 februarie 2014

Turte cu branza de burduf :)



Pentru cei pofticiosi dar si pentru cei care inca mai viseaza la plita bunicii si la deliciile pregatite de bunici astazi am sa va servesc cu turte cu branza de burduf ,unde actorul pricipal este
Pakmaya Romania
Turte cu branza de burduf
1 kg.faina de grau
un cub de drojdie pakmaya
400 gr. branza de burduf
300 ml ulei
Intr-un vas punem faina si peste faina punem un cub de drojdie pe care o topim cu putina sare si apa calduta ca de vara si facem un aluat suficient de tare,il acoperim cu un prosop si il lasam sa creasca,apoi impartim aluatul in 10 bucatele,presuram faina pe o masa si facem foi subtiri pe care punem feliute de branza de burduf,indoim foaia in doua si o punem in tigaie la prajit in ulei incins sau le coacem pe o tabla groasa de aluminiu ( eu am  un fund de oala de inox foarte gros) si le prajim pe o parte si pe alta.Se servesc caldute.Pofta buna!




 

11 comentarii:

  1. CE BINE ARATA SI CE GUSTOASE OR FI O SA INCERC SI EU BRINDUSA

    RăspundețiȘtergere
  2. MMMM ce gustoase cred ca sunt ...mai ales cu aceste ingrediente!

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super , cred ca sunt si foarte gustoase :) tu esti un creator de pofta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inchid ochii si deja visez ca sunt in casa micuta de la tara. Eu pe bunica nu am cunoscut-o, dar tataie se straduia sa-mi faca fel si fel de bunatati, printre care si astfel de turte. Mirosea divin, iar gustul era pe masura efortului omuletului albit de vreme. Simt insa ca aroma turtelor tale ajunge pana la mine mai usor de data aceasta, pentru ca drojdia Pakmaya are puterea de a imparti gusturi delicioase, cu dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  5. ador brinza de burduf o reteta delicioasa si apetisanta arata minunat

    RăspundețiȘtergere
  6. la cuptor pot sa le fac sa nu le mai prajesc?super reteta ador brinza de burduf

    RăspundețiȘtergere