marți, 14 iunie 2016

Ce punem peste temelie?



  Ce punem peste temelie?
  Peste temelie punem materiale de constructie,multa munca si putina iubire!

  Nascuta la tara,crescuta la tara,plecata la oras sa ma realizez,am calatorit pe drumul vietii,alergand dupa un vis,visul sa ma intorc inapoi la tara!Poate unii se vor intreba de ce am plecat ca sa ma intorc si de ce m-am intors ca sa nu mai plec?Eu va zic,m-am intors sa imi caut seva existentei mele si sa ma hranesc pana la final din aceasta seva!
 Am adunat o viata,banut peste banut si vis peste vis,speranta peste speranta si visul a prins viata si speranta s-a transformat intr-o poveste frumoasa,din care nu as dori sa mai ies.Mi-am cumparat o bucatica de pamant,nu chiar mica,nu chiar mare,dar sa fie asa incat sa pot sa am ceea ce imi doresc.Sa am o gradina superba,cu flori multe,colorate,cu un mic iaz in care pestii sa fie la ei acasa si pasarile sa imi cante printre ramuri,sa am multe animalute pe care sa le iubesc si ele sa ma iubeasca si sa imi gasesc linistea intr-o casuta cu cerdac,in care dimineata sa pot primi soarele peste sufletul si trupul meu,alaturi  de o cafea aburinda si noaptea sa ma prinda ascultand simfonia broastelor,in cea mai mare sala de concert,sub cupola cerului,incarcat de stele.Mi-am facut proiectul casutei mele cu propriile maini si impreuna cu sotul meu,ajutati de rude,ne-am turnat o temelie,nu mare nu mica si banutii s-au sfarsit si uite asa,visul nostru s-a oprit si asteapta,sa vina toamna,sa numaram bobocii,sa vindem recolta,sa luam si pensia,sa ne cumparam materiale de constructii,sa ne apucam de lucru iarasi si sa ne continuam visul asa frumos inceput!
 Avem nevoie de caramida,pentru pereti,avem nevoie de ciment si tencuieli,hidroizolatii,piatra decorativa,tencuieli decorative,o betoniera si piatra decorativa,sa pot da casei mele un aspect placut si rustic.

 Daca si voi aveti nevoie de ajutor,sunati la numarul de mai sus si cu un clik distanta,visele voastre vor deveni povesti frumoase!
   Viseaza,creeaza si indeplineste-ti dorintele!

2 comentarii:

  1. Ai pus multa iubire si multa munca si gradina ta este un vis. Eu nu pot din pacate. Succes pe mai departe! Multe flori, animalute si legume bio ca sa apuci 100 de ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase ganduri! Multa bafta in realizarea visului!

    RăspundețiȘtergere