joi, 16 iunie 2016

Pasiunea mea trebuie hranita



  Pasiunea mea trebuie hranita!

  Se stie ca iubesc natura si ca am facut o mare pasiune din a lucra pamantul cu propriile mele maini.Gradina mea prinde viata in mainile mele si totul se transforma intr-o realitate de care ma mandresc si pe care imi place sa o impartasesc cu toata lumea.Vreau ca toata lumea sa stie ca pamantul este cea mai mare minune a lumii si iubit fiind ne recompenseaza pe masura!
 Ca sa putem insa sa ne bucuram de pamant,de natura si de tot ce ne ofera,trebuie ca si noi sa oferim pamantului respect si ajutorul necesar,mai ales cand apa care hraneste pamantul si plantele nu este in cantitatile necesare.Anul acesta este un an bun,cu ploi din abundenta si gradina mea rade in toate culorile curcubeului,insa anul trecut am avut un mare deficit de apa si toate plantele au necesitat ajutor in hranire.Pentru ca acest ajutor sa poata fi dat plantelor a trebuit sa am o sursa de apa si de o pompa pentru a hrani pasiunea mea.
 Si cum viata ne da de cele mai multe ori lamii,noi trebuie sa facem suc din ele si sa bem,asa am patit si eu anul trecut.Am intrebat pe unu,pe altul ce fel de pompa sa imi cumpar si sfaturile au venit din cele mai proaste si investiitile mele au fost tare baguboase.Avand un mic iaz din care captam apa intr-un rezervor,imi trebuia o pompa pentru ape reziduale,apa din iaz nefiind curata in totalitate,deci o pompa de apa curata nu puteam folosi.Si am fost sfatuita sa imi cumpar cea mai ieftina pompa.Zis si facut,m-am prezentat la toate magazinele din oras care comercializau asa ceva si mi-am cumparat o pompa,ieftina si la promotie,dar nu chiar foarte ieftina.Am intrebat pe vanzator daca aceasta pompa imi este de ajutor si el a dat din umeri si din colt in colt,fiindca habar nu avea pe ce lume traia,darami-te sa stie ceva de pompe.Cu pompa la purtator,am venit acasa si am montat-o cu mare bucurie si satisfactie ca aveam si eu pompa noua.Cand sa bage apa in rezervor,s-a auzit un fasait si pompa a murit inainte de a se naste.Vecinul care m-a sfatuit ce sa cumpar a inceput sa rada cu asa o pofta de ziceai ca i-a fatat vaca cel mai gras vitel si mi-a zis ca nu exista pompa de 400 W si ca el nu a mai intalnit asa ceva.Am inghitit galusca,am tacut si mi-am facut temele.Am dat clik pe hidrofoare,pompe,rezervoare si accesorii si mi-am ales tot ce mi-a trebuit.Unde mai pui ca m-am documentat foarte serios,inainte de a cumpara,caci aici te poti consulta,poti alege cam tot ce iti trebuie.
 Acum ce sa va zic,solarul meu este cel mai frumos solar si cel mai productiv,fiindca are parte de hrana atat cat trebuie si de multa iubire din partea mea!
 Daca cumva si voi iubiti natura si vreti sa va hraniti pasiunea,sau pur si simplu,aveti o casuta ce trebuie alimentata cu apa,nu ezitati sa cititi acest articol si sa nu faceti ce am facut si eu.Invatati din greselile altora si viata va fi mult mai frumoasa si mai dulce!
 Acum ce ziceti de gradina mea si solarul meu,este sau nu este o pasiune frumoasa ce trebuie hranita?







7 comentarii:

  1. Felicitari pentru tot ceea ce faceti! Se potriveste cu numele blogului!
    Zmeura aia imi face cu ochiul. Si eu am la tara zmeura rosie si alba si abia astept sa mananc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o pasiune frumoasa si utila. Nu-i inteleg pe oamenii care desi nu stiu nimic despre un lucru il recomanda, mai cinstit a fost baiatul din magazin, a recunoscut ca-i pe langa subiect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pasiunea mea este ca un balsam pentru suflet,cand sunt acolo pe pamant,parca sunt doar eu si pamantul si nimic altceva.Pisicile ma lingusesc sa le dau ceva bun,cateii ma latra si imi pupa mainile cand le dau ceva bunut si natura este pe zi ce trece mai frumoasa si mai superba.Ieri de exemplu era un sarpe pe carare,se incalzea la soare si cand a simtit ca am venit,s-a tarat usor inapoi in iaz:))

      Ștergere
  3. superb articolul imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Este minunat ce ai realizat, de fapt tot ce faci tu faci cu dragoste si de aceea plantele te raslatesc, iar animalutele te iubesc!Felicitari pentru gradina ta si iti doresc sa fii sanatoasa, sa poti munci in gradina ta, caci nimic nu iese fara munca!

    RăspundețiȘtergere