sâmbătă, 21 iunie 2014

Dovlecei umpluti la cuptor

Vara este frumoasa si natura ne ofera o gama variata de legume cu care sa ne umplem mesele asa ca astazi am pregatit dovleceii umpluti la cuptor:)

Ingrediente-
3 dovlecei,
2 rosii mari,
300 gr.salam uscat,
200 gr.branza topita cu sunca marca Delaco,
1 lingura maggi secretul gustului cu gust de gaina,
2 oua,
1/2lingurita de piper macinat.
Mod de preparare-
Se taie dovleceii in doua pe lungime si se scoate miezul pe care il punem intr-un vas,taiem capacelele la rosii si scoatem totul din ele si adaugam peste miezul de dovlecei,adaugam si maggi,ouale,piperul macinat si le omogenizam bine.Apoi asezam in tava hartie de copt ,peste hartie punem dovleceii si rosiile si punem salam uscat taiat cubulete mici,apoi luam cu o lingura compozitie si umplem dovleceii si rosiile asezam apoi cate o felie de branza topita si ornam cu mici bucatele de rosii.
Mie mi-a mai ramas putina compozitie deoarece nu imi place sa dea pe dinafara si am pus intr-o tavita mica hartie de copt , am turnat restul de compozitie si cateva cubulete de salam ,branza topita si am dat tava la cuptor la foc potrivit.Pofta buna!










5 comentarii:

  1. Dovlecei umpluti la cuptor / Mananci si nu mai poti de dor!

    RăspundețiȘtergere
  2. dumitrascu lacramioara22 iunie 2014 la 00:35

    ...arata foarte bine.cred ca sunt deliciosi.si nu este o reteta grea.am sa o incerc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. ador dovleceii la cuptor sint deliciosi multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere