miercuri, 6 ianuarie 2016

Tort-fruit cake



  Tort-fruit cake:)

  Ingrediente pentru blat:
  -8 oua,
  -8 linguri zahar,
  -6 linguri nuca macinata,
  -1 praf de copt,
  -50 gr.unt,
  -3 linguri faina de grau,
  -1 esenta de rom,
  -1 lingura otet de mere.

  Ingrediente pentru umplutura:
  -1 kg.smantana,
  -5 linguri zahar,
  -1 esenta de rom,
  -300 gr.visine de la aspirina,
  -1 compot fructe exotice.

  Pentru insiropat am folosit zeama de la compotul de fructe exotice si sirop de la visine.

  Mod de preparare pentru blat:
  -Se separa albusurile de galbenusuri si se pun la mixat albusurile cu zaharul si esenta de rom.Cand s-a facut o pasta alba si foarte densa,se adauga galbenusurile,continuand mixarea la viteza mare.Se adauga nuca macinata,faina,praful de copt stins cu otet de mere si la final se adauga si untul topit la bain marie,se mixeaza si se toarna compozitia in tava in care am pus hartie cerata.
  -Eu am folosit doua tavi,deoarece imi iesise prea multa compozitie pentru tava pregatita.
  -Se dau tavile la cuptorul incalzit deja si se coc la foc potrivit,circa o ora.
  -Dupa ce se racesc se taie fiecare blat in cate doua felii.
  
 
  Mod de preparare pentru umplutura:
  -Se pune smantana intr-un vas,se adauga zaharul si esenta de rom si se mixeaza,pana se obtine o frisca foarte tare.

  -Se pune o felie de blat pe un platou si se insiropeaza cu circa patru linguri de sirop,se aseaza frisca,visine si fructe exotice,se mai aseaza inca o felie si se urmeaza aceiasi procedura,pana se termina toate feliie de blat.La final se adauga frisca,se intinde cu un cutit cu lama zimtata si se orneaza dupa placul fiecaruia,apoi se da la rece pentru circa 24 de ore.sa aveti pofta dragilor!













 

5 comentarii:

  1. Sunt sigura ca este un tort racoritor si bun. Imi place cum l-ai ornat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce smantana pui tu? Mie nu mi se mai bate bine si evit sa mai fac ceva cu frisca, pun din cealalta vegetala, dar nu are acelasi gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu folosesc smantana din magazinele mici,care isi aduc marfa din ferme mici.Din marcheturi mari nu ai sansa sa faci frisca :)

      Ștergere