marți, 5 iunie 2018

Un par hidratat cu Schauma Nature Moments!



  Un par hidratat cu Schauma Nature Moments!

  Am primit spre testare:
  -sampon Schauma Nature Moments Coconut Water,250 ml.;
  -balsamSchauma Nature Moments CoconutWater,200 ml.;
  -1 prosop Schauma;
  -5x sapunuri artizanale cu aroma de cocos;
  -5 brosuri informative despre produsele Schwarzkopf;
  -ghid de buzz.
  Am testat samponul si balsamul timp de doua saptamani eu si familia mea,am luat cu mine in calatorie samponul si balsamul sa testeze si prietenii mei aceste minunate produse.Am ajuns la concluzia ca sunt de o calitate net superioara,inca de la prima utilizare parul a devenit catifelat,hidratat,cu un miros placut ce a persistat chiar si pana la urmatoarea spalare.Sapunurile artizanale  sunt de o calitate foarte buna,am impartit la prietenii mei si au ramas impresionati de parfumul ce persista vreme indelungata.Unii mi-au spus ca au pus sapunurile intre rufe si in momentul cand deschid usa dulapului,casa se inunda de o aroma placuta ca gadila in mod placut simturile olfactive.






   Samponul si balsamul Schauma Nature Moments Indonesian  Coconut Water & Lotus Flower cu apa de nuca de cocos din Indonezia si floare de cocos,au proprietati regeneratoare,hidratand parul instant,oferindu-i finete si suplete.Pentru un plus de hidratare samponul trebuie folosit impreuna cu balsamul de par Schauma Nature Moments!
  Apa de nuca de cocos este reteta tropicala a hidratarii si este renumita pentru textura sa racoritoare cu proprietati de catifelare.
  Floarea de lotus este recunoscuta drept unul din secretele esentiala ale frumusetii asiatice.
  #nu contine siliconi sau coloranti artificiali,
  #contine esente de origine 100% naturala,
  #certificata dermatologic.
  Daca iti doresti si tu un par sanatos,atunci te invit sa incerci noile produse marca Schwarzkopf:
  -samponulSchauma Nature Moments.
  -balsamul Schauma Nature Moments. 
  Produse naturale de calitate pentru momente placute cu intreaga familie!
  #buzzschauma;
  #naturemoments.

14 comentarii:

  1. nu le-am incercat inca, dar o sa ma grabesc! sunt curioasa, prea le laudati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai incercat de mult timp produsele lor! Multumim pentru informatii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat aceasta gama, dar am vazut ca este indragita de multa lume.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine m-au surprins plăcut aceste produse, Schauma a pus accentul pe calitate și mă bucur.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu folosesc Schauma dar inca nu am incercat noua gama.

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-am folosit si eu siimi plac ca mi-au oferit volum, la mine aceasta fiind problema. Ma bucur sa te vad zambind, iti urez multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bune produsele, imi pare rau ca nu mi-am pastrat si eu un sapunel! La cat de bine mirosea...

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu si familia mea testam aceste minunate produse si suntem tare multumiti de ele.
    Sa le folosesti cu spor !

    RăspundețiȘtergere
  9. Este geniala aceasta gama! Eu deja am consumat un sampon si un balsam si vreau sa imi cumpar din nou! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Produsele Schauma sunt pe placul meu asa ca am sa caut si aceasta noua gama.

    RăspundețiȘtergere
  11. Arati super cu frizura asta moderna, ai intinerit si radiezi iar. Ma bucur pentru tine ca ai gasit niste produse minunate care-ti aduc zambetul pe chip.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am citit doar lucruri bune despre aceste produse!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am incercat si eu samponul si imi place mult cum miroase.

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata tare bine aceste produse. Ambalajul este tare interesant si ma duce cu gandul la zone exotice

    RăspundețiȘtergere