miercuri, 13 iunie 2018

Chiftele din cartofi noi cu marar



  Chiftele din cartofi noi cu marar:)

  Ingrediente:
  -1 kg.cartofi noi,
  -1 legatura de marar,
  -1 ceapa verde,
  -1 fir de usturoi verde,
  -1 fir praz,
  -3 linguri faina de grau,
  -1 varf de cutit de piper macinat,
  -1 lingurita sare,
  -1 lingurita turmeric.
  Mod de preparare:
  Se curata cartofii,se fierb,se sfarama cu furculita,se adauga peste ei ceapa tocata,usturoiul tocat,prazul tocat,legatura de marar,piperul macinat,sare,turmeric,faina de grau si se omogenizeaza compozitia.
  Intr-o tava se pune hartie de copt,peste hartie se toarna o lingura de ulei de masline ce se intinde peste tot.Se ia cu o lingura compozitie si se pune in tava,se lasa loc intre ele sa poata fi intinse la final cu o furculita si se da tava la cuptor la foc potrivit.Se coc pe ambele parti.Sa aveti pofta si la pofta dragilor!







20 de comentarii:

  1. DUMITRASCU LACRAMIOARA14 iunie 2018 la 00:16

    FOARTE BUNE...ACU IN POST..DELICIOASE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiftele din cartofi nu am incercat pana acum dar mi se pare o idee buna. Nu cred ca sunt rele la gust :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O rețetă pe care nu am încercat-o. Pare interesantă ideea, oare merge și fără prăjeală, la cuptor de exemplu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaii ce bune trebuie sa fie, o sa incerc, din cartofi nu am facut, doar din dovlecei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in ultima vreme incerc tot felul de retete care mai de care mai traznite,sa mananc si eu ceva bun fara carne,lapte branza,oua :p

      Ștergere
  5. yummy!!! trebuie sa fac si eu, fie cat de cald o fi. parca tin minte ca facea mama cand eram mica ceva similar

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiftelute din cartofi fara carne nu am mancat. Am gatit chiftelute din soia sau din carne si cartofi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiftelute din cartofi facem si noi dar nu cu marar ca nu-i place lui Dragos.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmmm, arata foarte bine si se fac super usor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac foarte mult, facea mama si bunica inca mai face! Abia astept sa le mai mamanc dupa reteta ei :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Reteta este excelenta, doar ca mie mi-e tare urat sa curat cartofii noi. In perioada asta, pana se invechesc, cumpar cartofi pt friteuza de la Lidl si imi fac prajiti. O data maxim de 2 ori fac cate o ciorba cu cartofi noi, sa guste maica-mea. Daca ar fi dupa mine, as da o lege sa nu existe cartofi noi pe piata :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. YAMMY yammy , o delicatesa.. imi aduce aminte de copilarie si de bunica ( care app e de la Bt ) :)

    RăspundețiȘtergere
  12. si bunica mea preagateste tot timpul astfel de chiftelute

    RăspundețiȘtergere
  13. Trebuie sa le incerc si eu, mi se par usor de facut.

    RăspundețiȘtergere
  14. N-am mai facut chiftelute din cartofi de cand era Darius mai micut si abia invata sa manance. Trebuie sa incerc si reteta asta, par delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar bine arata si mai sunt si facute la cuptor, nu in ulei. Trebuie sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi este pofta de niste chiftele. N-am mai mancat de ceva timp. Ma incanta ideea de a le face la cuptor

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu faceam o reteta asemanatoare doar ca foloseam bostanei. Deja salivez

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce bine arata! Si sunt si foarte usor de facut! Mama obisnuia sa-i mai faca si la gratar

    RăspundețiȘtergere