miercuri, 27 iunie 2018

Cosmetice naturale Apidava pentru o hidratare completa!



                                                                            






  Cosmetice naturale Apidava pentru o hidratare completa!

  Suntem parte a naturii si natura este parte din noi,fara natura nu am exista,nu am putea trai.Fiecare vietuitoare isi are rolul sau in trecerea efemera prin acest univers.Oamenii sunt veriga de sus a lantului trofic si pentru a sta sus  in varful piramidei are nevoie de toata sustinerea de la baza pana la varf.Nici o vietate nu este fara importanta in univers.Albinele sunt insecte zburatoare ce se hranesc din nectarul  florilor,nectarul purtat din floare in floare duce la polenizarea plantelor,fara de care planta nu si-ar duce la indeplinire menirea sa.Fara albine natura ar fi in mare pericol,fara albine viata nu ar mai putea exista.Albinele sunt sursa noastra de energie,de viata si sanatate!

 


  Apidava stie rolul nostru in univers,ea iubeste natura si inspirati de natura au creat produse necesare omului pentru o sanatate de fier.Sanatatea trupului si sufletului sunt intr-o armonie perfecta daca stim sa alegem ce este bun pentru noi.




  Astazi testez :
  -sapun cu miere si cimbrisor;
  -crema nutritiva de maini cu miere,propolis si ceara de albine.
  Calitatile sapunului cu miere si cimbrisor:
  -este parfumat in mod natural,se simte mirosul mierii si a florilor de cimbrisor;
  -este solid si se poate folosi la multe spalari,deci nu se consuma repede,nu ramane pe sapuniera particule de sapun;
  -nu raman paricule pe chiuveta in timpul spalatului;
  -catifeleaza si hidrateaza in acelasi timp pielea mainilor;
  -vindeca usor crapaturile palmelor si ajuta chiar la vindecarea unor exeme ale pielii.
  Calitatile cremei nutritive de maini cu miere,propolis si ceara de albine:
  -are un parfum discret de miere si flori;
  -este emolienta,se intinde bine pe piele;
  -patrunde instantaneu in piele si nu pateaza lenjeria cu care intri in contact imediat dupa aplicare;
  -hidrateaza si vindeca usor pielea exfoliata,cu exeme sau rani;
  -nu contine parabeni;
  -creaza o bariera protectoare la nivelul pielii impotriva factorilor externi;
  -era efcet de inlaturare a durelilor ranilor.
  Dupa testare pot sa spun cu mana pe inima ca produsele apicole Apidava au fost balsam pentru mainile si sufletul meu!
 

29 de comentarii:

  1. Cosmeticele pe bază de miere sunt foarte bune, am si eu cateva de la Apidava si imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-am zdrobit un deget la portiera masinii si produsele m-au ajutat sa ma vindec mai uosr.

      Ștergere
  2. eu am sapunul cu lavanda si e demential, desi in mod normal nu imi place lavanda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. al meu este cu aroma de cimbrisor si are o aroma de iti vine sa stai cu nasul in el toata ziua.

      Ștergere
  3. Îmi plac mult produsele pe bază de miere, polen, ceară etc. Mi-am făcut singură tot felul de rețete cu produse apicole, măști, creme sau pentru uz intern. Din articolul tău am aflat și lucruri pe care nu le știam. Sper să le testez și eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune produsele din miere, am incercat si brandul Apidava, foarte faine. Interesant sapunul, are aroma de cimbru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este ceva intr-adevar cu aroma de cimbru si este ceva altfel,ceva de care vrei sa te bucuri mereu,la inceput mi se parea ca in casa miroase a dulceata de ceva si tot imi ziceam ca vecinii fac dulceata insa cand am bagat nasul in sapun mi-am dat seama ca el este dulceata cea frumos mirositoare.

      Ștergere
  5. Ambele cosmetice de la Apidava imi plac la nebunie. Sapunul pe care il am eu e si cu lavanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost invidioasa pe cele care au primit cu lavanda,acum nu l-as schimba pentru nimic,este alceva!

      Ștergere
  6. Desi mierea nu are cel mai placut miros pentru nasul meu, o sa caut sa incerc si eu acesta gama!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac mult produsele Apidava, sunt foarte hidratante.

    RăspundețiȘtergere
  8. Întotdeauna am apreciat produsele naturale, pe bază de miere. Cred că săpunul miroase demențial...cimbrișorul are o aromă care mie îmi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iubesc sapunurile de acest tip, artizanal, imi aduc aminte de copilarie si de cel facut de bunica.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador mirosul de cimbrisor, iar crema de maini este indispensabila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cimbrisorul este o planta medicinala si impreuna cu mierea fac minuni.

      Ștergere
  11. Si mie imi plac produsele de la Apidava.Crema este foarte hidratanta.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai facut curioasa sa incerc si eu aceste produse. N-am incercat o astfel de crema de maini pana acum. Nu cred ca am fost foarte atenta pana acum la ingredientele cremei de maini

    RăspundețiȘtergere
  13. Am si eu crema si un sapun cu miere si polen. Sunt minunate amandoua si miros wow.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunty sigura ca produsele de la Apidaca sunt foarte bune si miros excelent.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am sapun cu ulei de masline si miere. Foarte incantata, il voi folosimereu.

    RăspundețiȘtergere