miercuri, 20 iunie 2018

Rulouri cu vinete si piept de pui




  Rulouri cu vinete si piept de pui :)

  Ingrediente:
  -1 bucata vanata,
  -200 gr.cascaval,
  -1 fir carnati picant,
  -1 ardei gras,
  -2 linguri ulei de masline,
  -1 varf de cutit de ierburi aromate,
  -1 varf de cutit de piper macinat,
  -1 lingurita sare.
  Mod de preparare:
  -Se feliaza vanata pe verticala,se pun feliile in tava de la aragaz in care s-a pus hartie de copt si se dau la cuptor pentru cateva minute,cam asa cat pregatiti restul ingredientelor,cu grija insa sa nu se patrunda doar sa poata fi rulate,apoi se scot din cuptor,se pun peste ele felii de piept de pui,ierburi aromate,piper macinat,sare,ulei de masline,cate o felie de cascaval,ardei taiati bucatele,cate o bucatica de carnati picanti,se ruleaza si se infing in ei bete de gratar,se presoara restul de cascaval,restul de ardei gras,se aduna hartia in jurul rulourilor si se da tava la cuptor pentru circa 30-40 minute la foc potrivit.Se servesc cu ketchup picant chili.Sa aveti pofta si la pofta dragilor!












13 comentarii:

  1. Mamaaaa ce bine arata acete rulouri. Abia astept sa se faca in gradina vinetele sa pot pregati tot felul de preparate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce bine arata, minunata reteta, multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. DUMITRASCU LACRAMIOARA21 iunie 2018 la 04:39

    multumim de reteta,arata super bine cu siguranta e foarte delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arată! Am sa incerc si eu reteta. Se face foarte usor si cred ca e tare gustoasă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm, arata foarte bine.
    Nu prea folosesc vinetele in alte preparate inafara de salata de vinete.
    E o idee chiar buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Combina doua dintre ingredientele mele preferate, vinete si piept de pui, voi incerca si eu reteta, si ce bine ca totul se face la cuptor, o reteta tare sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vinete chiar nu am mancat asa in cobinatia asta. Trebuie sa incerc neaparat

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata tare bine reteta asta. Este si gustoasa si imi plac ingredientele folosite. Cred ca le voi incerca si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. O, Doamne! Cat de bine arata si ce pofta mi-ai facut! Gata, stiu ce voi gati maine! Sper sa imi iasa la fel de apetisante precum ale tale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce apetisante arata! O sa incerc si eu reteta ta, mai ales ca are in compozitie ingrediente pe placul nostru: pui si vinete.

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! deci ma asteptam la cu totul altceva, dar arata... eu nu prea mananc vinete de fel, dar reteta asta trebuie incercata, cred ca e delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca ma crezi, nu am mancat niciodata vinetele altfel decat salata. Arata exceptional, e de incercat reteta.

    RăspundețiȘtergere