vineri, 1 iunie 2018

MIerea de mana-o miere de pus pe rana!



   Mierea de mana-o miere de pus pe rana!

 Pentru trup si suflet tot ce este mai bun,tot ce este natural si tot ce este de calitate!
 Este vara,soare,cald si bine,natura ma imbie sa ies din cochilia mea si sa calatoresc.Muntii sunt iubirea si placerea mea.Muntii sunt frumosi,maiestosi si greu de inteles dar eu mereu ma incapatanez sa ii cuceresc,sa urc sus,cat mai sus,sa pot prinde norii cu mana si stelele cu palma.Cu ochii in inaltul cerului nu mi-am dat seama cat de jos a ramas pamantul si cat de abrupte sunt potecile,o singura miscare gresita si genunchii mei au pupat rocile ascutite de sub picioarele mele.Noroc ca in rucsacul meu de clatorie aveam un borcanel cu miere de mana.Am desfacut usor borcanul si am lasat sa curga cateva picaturi peste rana,am lipit o banda medicinala,am luat un gat din miere sa imi indulcesc trupul si sufletul si am continuat urcatul spre culmile cele mai inalte.Am uitat de usturimea ranii de la genunchi,dar oare de ce am uitat de durere?Am uitat fiindca mierea a fost ca un balsam pentru rana si pentru mine.Cand am ajuns la un izvor cu apa rece ca gheata,m-am spalat,am curatat rana si am mai picurat un strop de miere peste rana.Durerile incetasera de mult si parca nici rana nu mai era asa de urata.Atat am avut la mine doar miere de mana si in cateva zile rana a disparut ca si cand nici nu ar fi existat,a ramas doar o mica cicatrice ca semn al iubirii mele pentru munte si pentru tot ce inseamna el pentru mine.Acum am doua mari iubiri,muntele si mierea de mana!Abia cand am venit acasa mi-am dat seama de ce m-am vindecat asa de repede,abia atunci am inteles ce inseamna miere de mana.
  Mierea de mana este un tip de miere produsa de albinele ce colecteaza seva de pe frunzele sau ramurile coniferelor,precum bradul,molidul,pinul dar si a artarilor si al stejarilor.
  Mierea de mana este foarte sanatoasa,este un adevarat cockteil de minerale,calciu,magneziu,substante asimilate usor de catre organism pe cale naturala.Contine antioxidanti naturali,componente bioactive,enzime si substante antibiotice.
 Calitatile mierii de mana :
 -combate radicalii liberi;
 -reface flora intestinala;
 -este un antibiotic natural;
 -hraneste sistemul nervos;
 -creste imunitatea organismului;
 -trateaza si previn bolile de oase.
 Mierea de mana este de culoare maronie cu gust usor caramelizat si cu gust usor de verde,de rasina si de munte.

  Apidava produce si comercializeaza acest tip de miere de mana,pentru Apidava calitatea,traditia si autenticitatea sunt baza unui brand romanesc!
  Tu ai consumat miere de mana,daca da atunci poti vorbi si tu despre calitatile ei,daca nu te invit sa consumi si sa te bucuri de o miere exceptionala!
  

 

15 comentarii:

  1. E foarte buna si noua ne place :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In fiecare dimineata folosesc mierea in ceai. Imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca nu am avut prilejul sa o gust si nici nu stiam ca e extrasa din conifere dar vreau neaparat sa o incerc.

    RăspundețiȘtergere
  4. As fi curioasa sa vad ce gust are, deobicei sunt fana a celei de tei sau poliflora.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine este o noutate, dar va deveni un ritual zilnic. Este atat de sanatoasa...!

    RăspundețiȘtergere
  6. E buna tare si noua ne place mult. Ma bucur ca am descoperit-o.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mierea de mană a fost o surpriză plăcută pentru mine, mi-a placut mult si ma bucur ca are atatea beneficii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am gustat-o si imi place ca nu e chiar atat de dulce.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am folosit-o si eu si sunt foarte multumita de gustul si aroma ei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am testat-o si eu si am fost foarte multumita de ea. Nu mai auzisem pana acum de acest tip de miere, insa...ma bucur ca am primit-o dupa ce am aflat cate beneficii are!

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am incercat niciodata s-o pun pe vreo rana, dar avand usoare proprietati antibiotice cred ca ar functiona.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie imi place mult gustul acestei mieri. Am inceput s-o savurez zilnic

    RăspundețiȘtergere
  13. Oficial, este mierea mea preferata! Pe celelalte nu le agreez probabil din cauza ca au polen in compozitia lor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am pus miere normala pe o rana se întâmplă cva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este bine ca ai pus,mierea are rol vindecator,deci iti va face foarte bine,te va ajuta sa te vindeci mai repede.

      Ștergere