sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Bors cu pui de tara!



  Bors cu pui de tara!

  Ingrediente:
  -1 pui mare de tara,cam asa de vreo 3 kg.,
  -1 kg.cartofi,
  -1/2 radacina de telina,
  -1 radacina de pastarnac,
  -1 radacina de patrunjel,
  -3 morocovi,
  -2 cepe,
  -500 gr.gogonele verzi,taiate cubulete si puse in toamna la congelator,
  -200 gr.bulion de gogosari,
  -200 bulion,
  -300 ml.bors acru,
  -1 lingura mare de sare,
  -4 foi de dafin,
  -1 legatura de leustean.
  Mod de preparare:
  -Se portioneaza puiul si se pune la fiert cu apa,se lasa sa traga un clocot dupa care se ia spuma cu o lingura,fiind pui de tara nu este necesar sa se arunce prima apa,nu este crescut cu concentrate,si nici cu medicamente,deci este pui sanatos.Dupa spumuire se adauga toate legumele tocate,se adauga sare,foi de dafin si se fierb la foc potrivit cu capac pana se ferb toate.Fiind pui si nu gaina se pun si cartofii la fiert odata cu puiul si toate legumele,asa nu riscam sa ramana cartofii cruzi.Cand toate sunt fierte se adauga bulionul de gogosari,bulionul de rosii,borsul si se mai fierbe la foc potrivit circa 10 minute dupa care se opreste focul si se adauga putin leustean tocat marunt.Eu am cules din vara leusteanul,le-am ales,l-am tocat si l-am pus la congelator si folosesc cand am nevoie.Sa aveti pofta si la pofta dragilor la un bors cald la vremuri reci!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu