marți, 25 aprilie 2017

Cucurigu ia castigu :))


                                             

                                                                 

  Cucurigu ia castigu-cucurigu am luat castigu de la Agroland !

                                  





  Vino si tu in magazinele Agroland si cumpara de minim 50 de lei,din care pretul puilor sa nu depaseasca 50% din valoarea bonului si trimite SMS la 1838 si poti castiga saptamanal 1 iPhone sau marele premiu o masina Dacia Logan.Pentru detalii intrebati vanzatorii din magazinele Agroland din toata tara sau consultati regulamentul.Eu am cumparat,am trimis mesaj si am castigat.Castigurile sunt multe si sunt pentru toata lumea,asa ca va invit si pe voi sa aveti incredere,sa cumparati si sa participati,nu stiti de unde sare norocul peste voi si va treziti cu unul din premiile saptamnale sau de ce nu cu premiul cel mare o Dacia Logan.
  Nu am cumparat ca sa castig,am cumparat fiindca mi-am dorit sa am curtea plina cu puiuti,sa ma bucur de ceea ce imi place mie sa fac si sa simt primavara in toata frumusetea ei.Imi place sa am de toate in ograda mea si chiar am de toate,am catei,pisici,gaini,curci,iepuri,am un mic lac cu pesti,o gradina cu pomi si flori,un solar mare ce abia asteapta sa fie populat cu rasaduri si imi place sa fiu mereu in comuniune cu natura si natura cu mine.La Agroland se gasesc de toate,mancare pentru catei,pisici,hrana pentru pui,tratamente pentru pasari,pomi,seminte si tot ce este nevoie pentru cei care le trec pragul.Vanzatorii sunt amabili si dau sfaturi tuturor celor care doresc sa stie cate ceva despre un anumit produs sau despre cum se cresc si ce mananca puii achizitionati.Daca intru in magazin imi vine sa iau acasa cam tot ce gasesc pe acolo,noroc ca ma trage cineva de mana si ma mai opreste,sa pun frana,sa mai las si la altii sa cumpere.
                               


  Agroland Botosani  este locul unde eu fac cumparaturi si va invit si pe voi sa ii treceti pragul.
  Sa aveti o primavara minunata cu tot ce va doriti in ea!    

  Puiutii mei la doua saptamani:
  Curcile mele dupa inca sase saptamani in ograda mea,cand le-am cumparat aveau in jur de 1,800-2 kg.,acum au in jur de 6-7 kg:

        

23 de comentarii:

  1. Felicitari! Chiar meritati premiul! Sa il folositi sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult,insa nu de telefon am eu nevoie,daca as avea un telefon cand m-as putea distra cu curcile si cu natura,asa ca l-am si dat :)

      Ștergere
  2. Felicitari draga mea, sa-l folosesti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi doresc sa ajung si eu sa ma ocup de animalute. Felicitari pentru premiu, frumos gest de a-l face cadou mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, foarte frumos premiul si mai frumos gestul de a il darui!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. am fost si sunt o norocoasa pentru faptul ca sunt acolo unde trebuie sa fiu si fac ce trebuie sa fac!

      Ștergere
  6. Si noi chiar ne gandim acum sa cumparam niste puisori. Nu stiam ca daca cumperi de la ei mai ai si sansa sa castigi ceva. Merci de pont ;)
    Si felicitari pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiam despre concurs. Multumesc pentru informatii. O sa-mi incerc si eu norocul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari din tot sufletul! Sa folosesti cu drag premiul! Sa-ti creasca mari si puiutii (au crescut, de fapt, din cate am intelea) :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur de castigul tau si sa te bucuri de el, puiuti buni sa cresti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sotul meu mereu glumeste si spune ca va cumpara macar o gaina. :))

    Sper sa nu vada oferta asta si sa ma trezesc cu 30. Pur si simplu nu are cine sa aiba grija de ele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru premiu si sa ai tot ce-ti doresti in gradina ta pe care o ingrijesti cu atatan dragoste, dar si truda!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau si eu sa stau la casa... chiar daca imi e frica de gaini :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu stau la bloc si zi de zi ma duc la o gradina in afara orasului si ma distrez cu gainile,curcile,rosiile si multe alte distractii :)

      Ștergere
  13. Oau! Ce frumos! Si noi ne dorim mult sa avem ocazia sa le oferim copiilor mancare naturala!

    RăspundețiȘtergere
  14. O sa cumpar si eu aceste produse si poate am un picut de noroc la concurs.

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari! Spune-le sa mai comercializeze si altceva ca sa am si eu o sansa la concurs :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari. Ai imbinat utilul cu palcutul. In final ti-ai cumparat ce veai nevoie si te-ai ales si cu un premiu! Sa-l folosesti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  17. Super, felicitari!!!Sa te bucuri de premiu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si soacra mea a luat anul trecut de la agroland, si le-a mers bine puilor!

    RăspundețiȘtergere