miercuri, 14 octombrie 2020

Compot de gutui!

 

  Compot de gutui la #miercureafaracarne!

  Ingrediente:

  -10 kg.gutui;

  -15 litri apa;

  -2 kg.zahar;

  -aspirina.

  Mod de preparare:

  -Se curata gutuile doar de cotoare.se taie in cubulete si se pun la fiert cu apa si zahar.Nu am pus prea multa apa,am pus apa doar putin peste cantitatea de gutui.Se fierb la foc potrivit pana cand sunt patrunse gutuiile,nu se fierb sa se sfarame.

  -In borcane se pun aspirine,la un borcan de 1 litru se pune o aspirina,la un borcan de 5 litri se pun 5 aspirine,se pune compot in borcane,se pun capacele si se pun sub paturi pana la racirea completa,dupa care se dau in camara pentru la iarna cand afara va fi frig si in casa va fi cald si bine.

  De obicei eu fac compot fara fierbere dar avand in vedere ca gutuii sunt mai lemnosi ca fibra am zis sa fierb gutuiile putin sa avem parte de un compot delicios.Sa aveti pofta si la pofta dragilor!

  Aceasta reteta face parte din categoria #miercureafaracarne,am pus langa compot si lipii coapte in cuptoras.Sa nu facem focul la plita fara turtite,paine sau lipii.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu