luni, 24 august 2020

Gasca umpluta!



  Gasca umpluta!

  Carnea de gasca este una deosebita.Sa va spun sincer nu am mai mancat o gasca cu placere de cand eram copil la mama si cresteam multe pasari printre care erau si gastele.Cand taiam o gasca umpleam un lighean de carne proaspata,moale si tare dulce.Nu ca eu as mai manca carne dar cand imi e pofta de ceva bun,prepar celor dragi mie si daca ma credeti eu nici macar nu gust mancarea care o fac cu carne dar ma bucur cand vad ca celor dragi le place ce le pregatesc eu,este ca si cum as manca eu.
  Ingrediente:
  -1 gasca;
  -1 kg.carne de porc slaba;
  -300 gr.ceapa;
  -1 capatana de usturoi;
  -4 oua,
  -1 lingura sare;
  -3 linguri mustar iute cu hrean;
  -1 varf cutit piper cayenne;
  -1 varf cutit oregano;
  -2 linguri pasta de ardei.
  Mod de preparare:
  -Se pregateste o gasca dar nu se portioneaza,se scoate doar osul de la gat,sa ramana mult spatiu gol pe care sa il umplem.
  -Se da prin masina de carne:carnea de porc,ceapa,usturoiul,se adauga jumatate din cantitatea de sare,oregano,piperul cayenne,ouale,pasta de ardei,se omogenizeaza compozitia si se umple gasca.
  -Cealalta cantitate de sare se amesteca cu mustarul si se unge gasca,se pune gasca intr-o tava,se adauga in tava o cana de apa de 300 ml.,se pune capac si se tava la cuptor la foc mare pana cand gasca se rumeneste frumos,dupa care se poate servi.Sa aveti pofta si la pofta dragilor!








 

Un comentariu: