duminică, 19 martie 2017

Chiftele din carne de porc si vita:)



  Chiftele din carne de porc si vita:)

  Exista in tara asta un market mare,Selgros Romania, pe care nu il trec cu vederea,ori de cate ori am trecere.Acolo eu gasesc cele mai bune chiftele din lume,chiftele cu multa ceapa si foarte mari.Acum eu nu cunosc reteta,insa dupa gust,am inventat eu o reteta:)

  Ingrediente:
  -2 kg.carne tocata de porc si vita,
  -1 kg.ceapa,
  -1 capatana de usturoi,
  -1 lingura rasa de sare,
  -1 lingurita tarhon,
  -1 lingurita oregano,
  -1 lingurita salvie,
  -4 oua,
  -ulei pentru prajit.
  Mod de preparare:
  -Se curata ceapa si usturoiul,se dau la robot si se pun peste carne,se adauga sare,oua,ierburi aromate,se omogenizeaza foarte bine,se fac chiftele mari si se prajesc in ulei incins.Se pot servi doar asa cu mustar si paine proaspata sau se poate adauga o garnitura alaturi.Oricare ar fi alegerea,aceste chiftele sunt absolut delicioase.Sa aveti pofta dragilor!
 Nota:-poate capat reteta originala de la Selgros:)
                                                          




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu