miercuri, 26 august 2015

Vinete floare




  Vinete floare-Reteta MAGGI.


  Ingrediente:
  -1 bucata vanata,
  -1 bucata dovlecel,
  -1 bucata rosie,
  -200 gr.cascaval,
  -200 gr. costita afumata,
  -1 lingurita maggi secretul gustului intensavor cu gust de legume,
  -2 linguri ulei de masline.

  Mod de preparare :
  -Se spala vanata si dovlecelul,se taie in jumatate pe verticala si se franjureaza,apoi se aseaza intr-o tava in care am pus hartie cerata.Punem cap la cap bucata de vanata cu bucata de dovlecel si intrepatrundem feliie,apoi asezam intre felii cate o bucatica de rosie,o bucatica de costita,in asa fel incat sa iasa o armonie de culori.Presuram maggi secretul gustului,presuram cascaval ras si turnam ulei de masline.Dam tava la cuptor la foc mare.Cand cascavalul s-a topit este semn ca preparatul nostru este gata de servit.Sa aveti pofta dragilor!









5 comentarii:

  1. arata apetisant cred ca sint si gustoase foc

    RăspundețiȘtergere
  2. Awwww cum arata,pe asta trebuie sa o incerc si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  3. imi vine sa intru in poza sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  4. am facut si eu o data si mi-a iesit! Iar mi-ai facut pofta :)
    Am ramas si fara vinete pentru ca mai devreme le-am pus pe tabla la copt sa fac o salata! Daca opream una eram inspirata! :D

    RăspundețiȘtergere