luni, 17 august 2015

Rosii umplute




  Rosii umplute-Reteta MAGGI
 

 Ingrediente:
 -300 gr.orez,
 -1 piept de pui (700 gr.),
 -300 gr.slanina,
 -4-5 cepe,
 -1 lingura maggi secretul gustului intensavor cu gust de legume,
 -15 rosii mari,
 -1 lingurita piper macinat,
 -1 lingurita curry,
 -2 oua.
  
 Mod de preparare:
 -Se toaca pieptul de pui si slanina si se pun in tigaie la undit,intre timp tocam si ceapa si o punem in tigaie si lasam sa se patrunda si sa se intrepatrunda gusturile,apoi punem compoztia intr-un vas.Adaugam peste aceasta compozitie orezul ce a fost undit cu putina apa,maggi secretul gustului,piperul macinat,curry,ouale si omogenizam foarte bine.
 -Taiem capacelele la rosii,scoatem miezul si umplem rosiile cu compozitie,asezam capacelele peste rosii si le asezam intr-o tava.Miezul de la rosii il mixam la blender si il turnam peste rosiile umplute si dam tava la cuptor.Pofta buna dragilor!











7 comentarii:

  1. Mmm ce bine arata,eu fac combinatie de legume,rosii,dovlecei si ardei,iar carnea combinatie curcan si putina porc,putin vita.Pupicei,pofta buna <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu fac destul de des , mai des la combin , ardei , dovlecel si rosie ... sunt super

    RăspundețiȘtergere
  3. arata minunat super reteta ta mi sa facut o pofta

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place aceasta reteta. Ce foame mi s-a facut....

    RăspundețiȘtergere
  5. o mincare satioasa si gustoasa super reteta

    RăspundețiȘtergere
  6. o reteta de vis pentru o masa delicioasa in familie

    RăspundețiȘtergere