miercuri, 23 iulie 2014

Vreau si eu un gadget cool



 Emotii mari ma incearca in ultimile zile inainte de plecarea in concediu si incet, incet incep sa imi pregatesc bagajul din care nu as vrea sa imi lipseasca aparatele foto pe care le am.Insa nu sunt multumita cu ce am eu ,imi doresc un gadget cool cu care sa surprind delfinii  pe care sper sa ii pot  filma in acest an.Anul trecut ma trezeam la ora cinci dimineata si ieseam pe plaja sa ma bucur de aerosoli ,sa ma bucur de rasaritul soarelui si sa ma bucur de bancurile de delfini care inotau aproape de mal.
 Cata frumusete ,nici nu va puteti inchipui ! Alergam de colo ,colo sa ii pot filma sau sa ii pot fotografia .Insa din pacate aparatul meu nu a reusit sa surprinda foarte bine acele clipe minunate, cand apasam pe buton delfinii mei dispareau in apa marii si uite asa nu ma alegeam cu nimic.
 Anul acesta insa am un mare avantaj cu quickmobile


 -caci au la vanzare gadget-uri  cool  si accesorii de ultima generatie ,care ma vor ajuta si imi vor insenina diminetile la mare.Voi putea sa filmez in toata splendoarea delfinii mei cu Oregon Sport Video Atcmini Rezistenta La Apa.
 Acum mai ramane sa imi gasesc prietenii mei pescari care ma duc in larg sa ma pot bucura de tot ce imi ofera acest concediu si noul meu gadget cool!


Pe tine ce gadget-uri te atrag cel mai mult la quickmobile?


 Quickmobile ma uimeste insa in acest an cu o sumedenie de gadget-uri cool si accesorii ce ne fac viata mult mai frumoasa si mult mai placuta si ne definesc lifestyle-ul .


Tineretul isi poate creea un  lifestyle propriu ,adaugand elemente si accesorii potrivite si o alegere potrivita ar fi  Nike Fuel Band Black Ice Size S,un accesoriu fashion care ar face invidios chiar si pe cel mai bun amic al sau.
Daca te-am convins si pe tine aceeseaza quickmobile si alegeti si tu lifestyle-ul ce te defineste!

4 comentarii: