duminică, 30 septembrie 2018

Tocana de gogonele-reteta Mariei,reteta reinterpretata!



  Tocana de gogonele-reteta Mariei,reteta reinterpretata!

  Poate va intrebati cine este Maria,eu va raspund ca este soacra mea,de la ea am invatat aceasta reteta,este o reteta pentru familii cu multi copii si de cele mai multe ori,familii sarace,sarace doar din punct de vedere material,as putea sa spun,eu zic ca saraci sunt si cei care au bani multi si nu au sanatate,nu au intelepciune si nu au averi adunate pe verticala!
 Eu am reinterpretat azi reteta,am pus putina carne in ea si nu orice fel de carne am pus carne de rata gotica din ograda mea.
  Ingrediente:
  -2 bucati piept de rata gotica,
  -4 pulpe rata,
  -300 gr.ceapa,
  -1 kg.gogonele,
  -3 gogosari,
  -1 lingura sare,
  -ierburi armoate,(rozmarin,cimbrisor,maghiran,boia de ardei iute,
  - capatana de usturoi.
  Mod de preparare:
  -Se dezoseaza pieptul de rata si se taie in jumari,se taie pulpele de rata in doua si se pun intr-o tigaie alaturi de o bucatica de untura de rata,se pune capac pe tigaie si se lasa sa fiarba incet pana ce iese grasimea din carne.Se adauga ceapa tocata julien si se pune capac sa fiarba la foc mic,se taie gogosarul fideluta si se pune peste ceapa,se adauga apoi gogonele taiate felii julien ca si ceapa,se presoara ierburi armoate,sare,se pune capac si se fierb la foc mic,mai spre final se adauga si usturoiul taiat in fleii fine si se lasa sa fiarba totul pana cand sunt fierte si gusturile se patrund si se intrepatrund.Se serveste cu mamaliguta calda.Sa aveti pofta si la pofta dragilor!













 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu